
Peki sizin seçiminiz hangisinden yana?

Kısa saç. Sadece fenomenlik değil ayrıca kendine güvenen, karizmatik bir görüntüsü var bence. Kisa saç ile yüzünü kapatamazsın yani olduğu gibi görünür kadın.
Uzun saçta kapatmalar olabilir. Mesela kepçe kulak :) :)
Moda ve dönem ne olursun uzun, upuzun bakımlı ipeksi saçları olan kadin herzaman 5-0 öndedir diğer kadınlardan. kumral olup upuzun düz saçları olan kızlar insan değil zaten. Kanat takalim uçsun.🙂🙂
Tabi ki kısa saç. Uzun saç iğrenç bence bazıları beline kadar uzatıyor. Hatta bunun için çıtçıt takanlar var. Atın boklu kuyruğu gibi duruyor.
Uzun saç ama bana kısa saçın yakıştığını söylerler. Arada değişiklik yapmak lazım.
Cevap
95Cevap
Yıllardır uZun saç tercihim. Çok da severim saçlarımı evet kısa saç da bazen ilgimi çekmiştir ama uzun saçın yerini hiç birşey tutmaz. Kadını kadın yapan güzel gösterende saçıdır bence makyaj değil.
Ben ikisini de çok seviyorum. Hatta bir ara saçımı üç farklı boyda kesmiştim :D arka bele kadar yanlar ondan bir karış kısa kakül kısmı erkek saçı gibiydi :D
pek önemli değil benim için sevdiğim olsun isterse kel olsun
http://i.memeful.com/media/post/oMJ2mmM_700w_0.jpg
Kadınların kendini gösterdiği en önemli şeylerden biri saç.. Ama saçtan daha önemli değerler vardır. Akıl gibi huy gibi.. Mühim olan bunlar bence. teşekkür güzel bir konu olmuş.
ikiside çekici geliyor bana neden bilmiyorum ama yakışana gerçekten çok iyi yakışıyor. yakışmayanlar lütfen siz doğal kalın benzemeye çalışmayın :)
Yıllardır uzun saç kullanıyordum ama bir değişiklik yapıp bir anda kısalttım saçlarımı. Pişman olmadım değil, şimdi biran önce uzatmaya çabalıyorum..
Elinden geliyorsa evleneceğim kadın ayaklarına kadar uzatsın gerekirse en doğal kürlerden bakımını ben yaparım.
Kür yapacaksan gel evlenelim hahaha 😂
Ben uzun saçlıyım
Badem yağı
Argan yağı
Çörek otu
Taze sarımsak özü
Havuç suyu
Turp suyu
Karışımı
Ve her ay düzenli Gaziantep ten getittirdiğim has el yapımı zeytinyağ sabunu kullanıyorum
Evleneceğim kadına yapmak ta kolay 😉
Bilmem farkettiniz mi ama başörtüsü de gerçekten hakkıyla takınanlar için onları gayet Edepli gösteriyor... :)
Uzun saç tabiki ama kısa saçı da kendime yakıştırıyorum ve kullanıyorum da tabi pişman oluyorsun bazen ama kırıklıklar olunca mecbur
Hiç o açıdan düşünmedim ama benim saçlarım uzun ve gayet güzel bir renkte. Kısa saçı kendimde yakıştıramıyorum😂
Ben saçlarımı şekilde şekile kestirdim ama uzun saçın vermiş olduğu hiç daha güzel, şimdi uzun saçlarım ve böylesi daha iyi.
Kısa saçlı, uzun saçlı ikiside yakışana yakışıyor bu yüzden saç uzunluğuna göre romantik, çılgın vs. şeyler düşünmedim.
Bence bu durum insanına tarzına giyinimine pek çok etkene göre ve ona ne manada baktığına kadar değişecektir. Her kadın güzel olmayı ister sloganı ile bitiriyorum
soruda uzun-kısa saç tercihini soruyo siz aklı olsun beyni olsun yazıyosunuz.. şahsen böyle şeyler yazanların aklı olmalı bence
Kısa saçın kölesiyim resmen 😂 ama 1 cm uzasın hemen gidip kestiresim geliyo ya kuaför eş bulucam ya da eşimi kuaförlük kursuna yollucam durmadan kesim parası veriyorum 😒
Yani yüz yapisina uygun olmali saç kesimi buna dikkat eden hanimlar çok cekici bence )
Kısa saçtan uzun saça geçme aşamasındayım. Bence kısa sac daha güzel ama sürekli ısı uygulamak durumunda kaldığım için zor bir sac
Uzun her zaman iyidir ya kısa saç çok kullanışlı olmuyor
uzun saç değil kısada değil tam ortası toplayadabılırsın kezban gıbıde durazsın
Çok kısa değil omuz hizasından uzun ama bele kadar gelmiycek seviye
Uzun da iyi kısa da kime ne yakışıyorsa sevrrim farketmrz
Uzun severim ama olsa ki sevgilim kendi kendine yakıştırdığını ve rahat olduğunu yapsın
Düz saçsa kısa kıvırcık veya dalgalıysa uzun olmalı
Kısa!!! bir kere denedim omzuma kadar uzatabildim
Ben kısa saçı kendime yakıştırmıyorum ama yakışan insanlarda da çok güzel duruyor.
Kesinlikle kısa saç.. kimi zaman sevimli de olabiliyor..
Bence ikisinin ortasi, yani omuz hizasinda olan sac en guzeli
nekadar sacma bunu senmi belirledin yoksa biri oyle dedi sende tekrarliyormusun?
Kıvırcık oldun da uzun kısa farketmez kıvırcık çok güzel
Ben uzun saç seviyorum. Ama kısa saçın yakıştığı insan sayısı da azımsanmayacak kadar fazla.
Kısa saçlıyım düğün olmasa hiç uzatmam şu an omuzlarımızın yukarısında saçım
Şu an uzun ama bu depresyon bitmezse kestirebilirim.
Kısa saçlıyım :)
Daha hoş göründüğünü düşünüyorum.
Ikisinide severim yaparim ama du sira mecbur uzun kalmali😅
Benim tercihim karakteri düzgün insan :) Lakin en çok aranıp da bulunamayan özellik bu.
Uzun saçı daha çok seviyorum nedense kestirmeye kıyamıyorum.
kisa sac feminen gostermiyor bence uzun feminen gosterir
feminen ne demek biliyor musun?
benim tercihim kisa bu arada
@ByClash evet
Kısa Saçlı Kız Uzun Saçlı Kızdan Herzaman 1-0 öndedir buradaki Erkekler ; uzun Saçlı kızlar Demiş Ama kısa saçlı kızlar erkekler açısından herzaman daha çekici olmuştur
saçı 3 numara kafa tipi yuvarlak olanlar çekici ve hoş görünüyor Türkiyede bu tarz bir kız pek de görmüş sayılmam ama ukraynaya gittiğimde en güzel emsallerini gördüm favorimdir.
Uzun saç romantik demişsin ama bana seksş görünüyor. Uzun , dalgalı ve dağınık... seksi ve çekici
ben uzun saç seviyorum ama bazı kızlar uzun saçta asalak duruyor
Kısa saçlı olacaksa zayıf ve narin olcak yoksa gitmez
Tabiki de uzun sac çünkü saçları kısa prenses olmaz ki 😍😍😊😊😎😎😎
Kısa saçlarım, çok sevdiğimden değil saçlarımın ince ve zayıf olmasından kaynaklı
Kısa saçlı kadınlar yüz güzelliğine güvenen kadınlardır.
kısa ya da uzun dan ziyade kızıl saç hepsini döver :D
Benn. Uzun sac sacla belimde kabarik cok romantikem ama daha romatik hunerlerim daha ortaya cikaramadum
Ya geçen kuaföre gittim omzuma kadar kes dedim omzumun üstünde kesti ben eski uzun saçlarımı geri istiyorum 😧
Yakişana uzun sac seksi duruyo
Yakişana kisa sac tatli duruyo
Bana ikisi yakisiyo ama uzun daha cok
uzun saç daha güzel ama saçlarım kısa o da farklı bir bakış tabi :)
Göreceli bir kavram kimini uzum kimini kısa daha havalı gösterebiliyor
Uzun saç kadini her zaman seksii ve çekici yapar :) yanii benn
Beline kadar gelmeli düz de olsun süper ama benimki omuzlarımda
duruşları daha çok romantik ve feminen oluyor saç kıl tüy bahanesi
kadın dediğin uzun saçlı olur
şeytanlar hep uzun saçlıdır çünkü ;)
Uzun sacli kadın her zaman insani kiskirtici bir seksiligi vardir
Uzun saç bence yakışana muhteşem gözüktüyorken kısa saç daha tatlı gözüktüyor bence uzun daha güzel ama kişiye göre değişir
Çok uzun saçı zaten sevmiyorum genel olarak da omuzlara değen kisalikta olmasi. Tabi yaptiranin vucut ve yuz tipine de uygunsa...
ben kısa saç severim kesinlikle daha asil duruyor ama saçlarım çok hızlı uzadığından bir süre uzun kullanıyorum sonra kısa kestiriyorum karışık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar