Bir kadının saçını taramak, onun verdiği huzur anlatılmaz, yaşanır! Siz, hiç bir kadının saçını taradınız mı, o an hissettiğiniz duygunun adı neydi? Değerli hemcinslerim, saçınızı karşı cins taraması hoşunuza gider mı?
Beyler! Bir kadının saçını hiç taradınız mı? Tararken huzur buldunuz mu?
Evet hemde parmaklarıma taradım Bir arkadaşım bayan kuaförü bir gün beni çaya sohbete çağırdı gittim iki kişi çalışıyorlar içeride 4-5 bayan vardı aynı anda 2 müşteriyle ilgilenmek zorunda kalmışlardı yetiştiremiyorlardı bir ara orda çalışan kız kolumdan tutup Mehmet bey bayanın çaşını kuruturmusunuz diyerek fönü elime tutuşturdu kulağına manyakmısın kız napıyorsun ben ne anlarım diye fısıldadım Ya bişey olmaz fönü kafasına tut elinlede tarar gibi havalandır kurut işte bişey olmaz idare et dedi kızın şaçlarına dokunduğum an öyle karışık duygu hissettimki kalbim duracak sandım :) :D ;P 😂😂😂😂😂
evet kız arkadaşımın saçını taramıstım eski kız arkadasım'ın ılk baslardan canını yakmaktan korkmustum ama sonrada mutlu olsdum arada bır saçını koklayınca
@xrosenrott bu kadar büyütecek ne var bunda biraz mizahi biraz farklı boyuttan baktım olaya hep yorumlar sıradan ve çok bayat biraz renklensin dedim ortalık
En İyi Cevaplar