Düşünüyorum, bu nasıl bir cesaret, bana göre intihar etmeye benziyor. Aralarında pek fark yok. Ne yaşamış olabilirde gözü gibi baktığı saçlarını bir anda keser?
Saçlarını çok seven bir kadın aniden neden saçlarını keser?
Çevresinden çıkartmaktansa kendisinden çıkartıyor hıncını ya da hayatında değişiklik yapmak istiyor ve önceliği kendisinden başlamak oluyor diye uzar gider ihtimaller.. Çoğu zaman biz bile kendimizi anlayamıyor, anlam veremiyoruz ya neyse...
Eskiden saçlarımı kestirirdim. Şimdi uzatıyorum saçlarımla sev beni.. sözünden de anlayacagimiz üzere kadın değişiklik isteyince hayatında kıymetli saçını keser..
Her sonun bir başlangıcı olur. Saçı kesmeleri dertleri yüzünden lakin, bir derdi yok etmek için; güç ve öz-güven gerekli... Öyle düşünmemen bunun yanlış olduğunu ispatlamıyor.
Aşırı bir üzgünlük olabilir ya da sevdiği insanla ayrılıp ondan başka kimse dokunmasın diye kesen var aslında saçını ne kadar kestirirsen hayatında ki fazlalık oymuş denir
Kuaförün hatası olabilir, saçı zarar görmüş olabilir, değişiklik yapmak istemiş de olabilir ya da delidir ve ruhsal olarak kötü olduğu için bunu saçlarını kestirerek belli etmek istemiş olabilir
En İyi Cevaplar