Arkadaşlar saçlarım arasında çok büyük boşluklar oluşmaya başladı dökülüyor yani artık bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Doktora gittim medobiocomplex e ve biotinli şampuan ve demir eksikliği için hap verdi ama o zaman saçlarım bu kadar boşluklu değildi genetik dedi kan testinde herşey normal dedi ve beni genetik diye gönderdi şimdi saçlarım dökülüyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz bu nasıl bir dökülme anlamadm hizli resimde paylaşabildim bu şekilde saçımın şu anki halini
Güncellemeler
+1 yıl
[url=https://hizliresim. com/A1VJ3p][img]https://i. hizliresim. com/A1VJ3p. jpg[/img][/url]
Arkadaşlar saçlarım arasında çok büyük boşluklar oluşmaya başladı dökülüyor yani artık bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla