Romantik saçlar mı, asi saçlar mı daha çok hoşunuza gidiyor?

Tercihiniz hangisinden yana?





Her model ve renk herkese yakışmaz. Kadına yakışan saç modelini severim.
Kadında uzun saç kendim de kısa
Romantik tabikide. Şu asi saç kimseye yakışmıyor valla
Asi knk 🙄😂
Cevap
15Cevap
Ben kafama göre takılıyorum ya o an nasıl hissedersem ona göre şekilleniyor.😊
Evde asi, dışarıda romantik olsun diyeceğim ama kızlar tam tersi 😊
Kesinlikle romantik :)
Romantik saç nasıl oluyor? Saçı romantik yapan nedir?
Tabiki marjinal saçlar😂 asi yani
Asi
*Gecen bol olsun.*
Asi ama romantikte arada sırada olabilir
Asi olanlar daha hos bence hdhf
Romantikler gidiyormuş meğer. Bende simdi anladim.
bu romantik saçların hiçbiri hoş değil
Dalgalı asi saç modelleri
Kabarık kıvırcık gür saçlar
Romantik.
Romantik
Asi modeller
Asi saçlar.
Romantik saçlar.
Romantik saçlar
Yerine göre.
Olmayaydı iyiydi
Romantiikk
Değişir duruma göre
Asi sac modelleri
Asi saçlar
Asi saçlar. :)
Romantik
Salaş seviyorum
Asi saçlar
Asi saçlar..
Uzun saç seviyorum
yerine göre
Asi saç modelleri
Asi 😛
Normal saçlar.
Ormantik saç
asi kesinlikle
Romantik
Romantik
asi olabilir
Asi tabi ki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar