Her gün saçları 220 derecede kızartmanın güzelliği nerede?

Her gün saçını düzleştirip maşa yapan kişiler saçlarına nasıl kıyabiliyorlar? Güzellik algısı için buna değer mi? Resmen işkence. Eğer etrafınızda saçları kıvırcık ve kabarık olupta doğal gezen biri varsa onu yargılamak yerine takdir edin. Çünkü o kişinin kendisine öz saygı ve öz sevgisi vardır.
Her gün saçları 220 derecede kızartmanın güzelliği nerede?

#Glowster
Güncellemeler
+1 yıl
Yabancı kişiler bu düşünceleri taktir ederken, Avrupa da siyahilerin başlattığı doğal saç akımı bizim ülkemizde neden bu kadar tepki görüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güzellik algısının saçı 220 derecede kızartmak olması büyük bir problemdir. Her şeye bize ne, size ne diyen insanlar hiç bir probleme çözüm bulamaz arkadaşlar. Bu kişiler hiç bir şeyi sorgulamaz, merak etmez, kitap okumaz , araştırmaz, ot gibi yaşar. Bu çok üzücü bir durum. Eleştiriyi üste çıkmak, yermek gibi algılayan bir zihniyetimiz oldukça gelişemeyeceğiz. Yüzeysel ve basma kalıp düşündükçe gelişemeyeceğiz. Ali nesin'in Çapsız ülkelerde çaplı insanlar sevilmez sözü ne kadar da doğru.
Her gün saçları 220 derecede kızartmanın güzelliği nerede?
Cevapla