Bu işte bir tuhaflık var. Saça zeytinyağı sürmek gibi doğal bakım değil, krem kullanmak gibi kimyasal değil... Bir de insanın aklına nereden gelir ki bu?


Kırmızı halıda fotoğrafı çekilirken, biraz yataktan yeni kalkmış gibi ama biraz da kuaföre "Saçım doğal görünsün" demiş gibi bir hali olan Suki'ye, bu saçları nasıl elde ettiğini sormuşlar. Saçını Coca-Cola'yla yıkadığını, sonra da şampuan kullanmadan, sadece suyla duruladığını söylemiş. İnternette güzellik videoları çeken kızlar durur mu? Hemen bir leğen ve iki şişe Coca-Cola alıp denemişler.
Youtube Güzellik Gurusu" olarak anılan Ellko sonuçtan çok memnun olduğunu, saçlarının daha yumuşak ve hacimli göründüğünü söylüyor. Deneme başarılı olmuş, bundan sonra da kullanacakmış.
Kaynak
Ben denemedim. Siz denediniz mi? Dener misiniz?
#Meczup
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar