Kesme. Hiç kullanışlı değil. Sonra sıkılacaksın. Ama saçlarının eski haline dönmesi zaman alacak. Biraz uzayınca önüne gelecek ve rahatsız edecek. Ama yinede senin saçların sen bilirsin.
arkadaşım kendi saçını kesti ama kötü kesti şu an üzgün dışarıda gezerken acaba insanlar bana mı bakıyor bana mı gülüyor diyor. neredeyse hastalık derecesine geldi.
Yakışmaz diye düşünmüştüm sadece. Ama sonradan kendime geldim ve neden böyle bir tepki verdiğimi bende anlamadım 😀 Kes ln hadi kes diye sana gazmı verseydim yoksa🤔
En İyi Cevaplar