Saçlarım çok seyrek, acaba çok mu kafaya takıyorum bu durumu?

Saclarımı cok mu kafaya takıyorum(FOTOLU)?

Saçlarım çok seyrek, acaba çok mu kafaya takıyorum bu durumu?

Saçlarım çok seyrek, acaba çok mu kafaya takıyorum bu durumu?


Arkadaşlar yaşım 18, 2 yıldır sacım dökülüyor 3 numaraya falan kestirdim baya uzundu uzunken bellı olmuyordu şuanda yine belli olmuyor rüzgar vursa bile ama seyreklik var yanlarda foto da ki gibi, 1 yıldır böyle ilerleme yok böyle kaldı dökülme var gibi ama açılmıyor, yağlar vs sürüyorum yeni tüylerinde cıktıgını görüyorum. Sorum şu acaba cok mu kafaya takıyorum büyütecek bişey yok mu?
Saçlarım çok seyrek, acaba çok mu kafaya takıyorum bu durumu?
Cevapla