
İnce telli ve belime kadar. Özellikle evdeyken toplasam başım ağrıyor, salsam cok karışıyor. Örüyorum o zaman da açınca karışmış oluyor o derece. Saçlarımı seviyorum ama şuna bir çözüm bulmama yardim edin lütfen❤

Kökten kes 6 numaraya veya kendini rahat hissedemeyeceksen 6 numaradan (biraz veya çok) miktarı sana bağlı uzun kestirebilirsin uzun saçli kizlar tercih edilir yanılgısına kapilarak bu saclara makas degdirmem felsefesini benimseyen her insan suni bir karar veriyordur. Suni olmakla beraber degisim gelişim ve normalleşme açısından bu tip sabit fikirlerden ivedikle kurtulmak ve kurtulmaya ikna olmak mecburiyetinde olmamiz gerekir ve olması gereken de budur Aykut kocaman
Hayir oyle bir kafada degilim zaten kestirmeyi düşünüyorum :D ama cok bakımlı uzattim kiyamiyorum oyuzden
Bal terapisi yap. Gece yatmadan önce Saç diplerine doğal çiçek balı ile masaj yap ardından başını bağla ve ya bere tak ve uyu sabah kalktığında ılık süt ile saçlarını durula ayda bir kere bunu yap ve saçlarının ne kadar kuvvetlendiğini ve kalınlaştığını izle ;)
ayyy cok mantikliiii ama yapis yapis :D
tedavi için katlanacaksın artık :)
tedavinin yararını gördün ve eig seçtin demekki teşekkürler eig için :)
keratin spreyiii ve onu sıkıp sıkıca ör saçını bunu sürekli yap karışmaz ve yağlanmaz da
Tesekkurleer canim
Saçlarında kırıklar varsa bu sebeb olur.. Sık sık kırıklarını aldırman lazım..
Hayir hemde hic kırık yok
Cevap
4Cevap
ben sacima kina yaktim. teller gurlesti onerebilirim
Benim de öyle saçlarım inanılmaz dolaşır ben saç bakım kremi kullanıyorum çıktıktan sonra hem kolay taranıyor hemde parlaklastirip yumuşacık yapıyor Elidor un düz saçlar için olanını kullanıyorum
Al bendende o kadar. Benim saclarimda cok ince benimkide uzun ve ayni durumu bende yasiyorum...
Hint yağı sürebilirsin bende kullanıyorum iyi geliyo😊
Saçını sıfıra vurdur 😂
Hee tamam 😂
Ahaha öylesin :D kökten çözüm
Kreatin kullanabilirsin. .
ör canımın içi
Örüyorum kuzum ama açınca tekrar taramam gerekiyo ve yine çok zor...
Saç kremi iş görür
Teşekkürler
Tara sonra ör hiçbirşey olmaz
Kremlemek lazim
Saç kremi
Benimde aynısı oluyor
Sac kremi kullan
Rasta yap
Saç kremi kullan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar