Güncellemeler
+1 yıl
Ehem ehem
Daha sonra bu sorumdan faydalanacaklara sesleniyorum.
Evet saçlarımı yakmışım. 2 defa 2 günde saçımı kendim evde açtım. Saçlarımı mahfettim.
Saçlar çok tuhaftı böyle birbirine yapışmış, çok sertti (sanki soğuktan donmuş gibiydiler). Ama 3 veya 4. Yıkamada daha iyi oldular. Şu an 3 haftadan fazla oldu hala minik bir sertlik var banyodan sonra ama bol boş yağlıyorum uçları. Banyoda da saçı yumuşatan kremler & maskeler kullanıyorum (bunlara ciddi paralar verdim yani profesyonel ürünler
Daha sonra bu sorumdan faydalanacaklara sesleniyorum.
Evet saçlarımı yakmışım. 2 defa 2 günde saçımı kendim evde açtım. Saçlarımı mahfettim.
Saçlar çok tuhaftı böyle birbirine yapışmış, çok sertti (sanki soğuktan donmuş gibiydiler). Ama 3 veya 4. Yıkamada daha iyi oldular. Şu an 3 haftadan fazla oldu hala minik bir sertlik var banyodan sonra ama bol boş yağlıyorum uçları. Banyoda da saçı yumuşatan kremler & maskeler kullanıyorum (bunlara ciddi paralar verdim yani profesyonel ürünler
Güncellemeler
+1 yıl
Demem o ki. Saçları bir heves uğruna mahfetmeyelim. Şu anda uçlarda evet kırıklar çoğaldı ama sanırım 1 ay sonra eski haline döner çünkü 2-3 ayda bir kesiyorum. Tekrar açtırmayında düşünüyorum ama 1 ay sonra. Şöyle bir gerçek var. Eğer saçları açtırmayı düşünüyorsanız 2 hafta öncesinden maskeler ve kürler yapmanız gerekir saçı buna hazırlamak için. Saçı açtıktan sonra da aynı şekilde yapmalı. Bu şekilde saç çok fazla Zarar görmez. saç sorunlarına çok alışkınım ama böylesini hiç görmemiştim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar