Saçımda şu an perma var. O bittikten sonra saçlarımı boyatmak istiyorum. Buğday tenin biraz daha açığı ve sarıya yakınıyım. Saçlarımı simsiyah boyatmak istediğimde annemle babam yüzümün çok solgun kalacağını söylediler. Kızlar da yarısını kazıtıp öyle siyaha boyatmam gerektiğini söylediler. İnternetten baktığım kadarıyla siyah saçlı tüm kızlar koyu renkte makyaj yapmışlar. Ben çok makyaj yapan biri değilim sizce nasıl olur hatun kişileri :/
Bunlar da siyah saçlı olup en en en makyajsız görseller işte
Saçlarımı simsiyaha boyatırsam yüzüm çok soluk kalır mı?
Senelerce sacını sarı olarak kullanmış biri olarak söylüyorum, siyah candır. Sarıyken sapsarı duran ten rengim siyah yaptıktan sonra beyaz durmaya başladı. Hastalıklı görüntüden kurtuldum. Sarıyken makyajsız dışarı cıkamıyordum artık makyajsız da canlı duruyor yüzüm. Ayrıca kırmızı ve bordo ruj siyah saça gerçekten çok yakışıyor ☺
Koyu kahveye boyadım malesef siyahlığı kalıcı olmadı 1 haftada aktı kahvemsi oldu ben kahveyi sevmedim. Birkaç gün önce direk siyaha boyadım. Başta çok yapay bir siyahlık oluşuyor. 2,3 yıkamada doğallaşıyor. Koyu kahve ya da siyah farketmiyor aslında. Koyu renkler ten rengine zıt renkler olduğu için yüz ortaya cıkıyor ve kesinlikle solgun göstermiyor.
Siyah sacta makyajsiz da canli olursun soguk kalmazsin ben onu sari saclilara denir diye biliyordum bende kullandim siyah iyiydi yani ama kirmizi ruj cok yakisiyor siyah saça 😄
Ozaman hiç bulaşma canım renk olarak kahve dene sarı kızıl tonlarıda soldurur senin full makyaj yaparsın belki hoş olur ama makyajsız kendini kötü hissedersin siyah vs yapınca
En İyi Cevaplar