Önce dünya basınında Melanie Martinez sonra ülkemizde Elif Kaya bu yeni trendin öncüsü oldular sizin fikriniz nedir?














Aşırı itici buluyorum ve öyle aşırıya kaçan kızları da sevmiyorum emin olun erkekler gözünde de ciddiyetsiz ortam kızı yerine koyuluyor
Çok kötü.
bu güzel papağanları nerden buldun kız 😂
: )
Bence moda bu
: ) haha
iyi akşamlar dilerim sana😛
iyi aksamlar: )
gece oldu ama geç kaldin ☺
evet gece olmuş
iyi geceler dilerim suskun çiçek🌹🍒🍫
Cevap
42Cevap
yabancılar mı herşeyleri bir akım moda adı altında saçmalıklarını izliyor görüyoruz Ne diyelim
palyaço sirkindekiler bile bunlardan daha iyi :D :D :D
Modacılar zaten nerede ünlü mal varsa hep onları kullanıyor.. Çünkü gerçek kişiliği ve kültürü olan ünlüler bu işlere bulaşmazlar.
Üçüncü fotoğraftakine çok yakışıyor ama diğerleri intihar etsin :D
ya aralara attirirsin renk ama biri ayrı biri ayri olunca herkes de güzel durmaz bence
Bülent ersoy duymasın
Ha bide aleyna tilki
Ülke botanik parka döner sonra
Sadece 1. Ve 3. Ye yakışmış. Diğerleri bağcılardaki apaçilere benzemişler 😀
Karışık dağılmış halde daha hoş duruyor net ayrımı sevmedim.
elif kaya haricinde gerileri takma saç ve cok saçma ne o danette ikilim gibi
Bu akımlar başımıza bir iş açacak ama ne zaman bakalım.
Güzel deģil. Zaten amaç dikkat çekmek. Bu manada başarılı...
Kendilerini çirkin yapmak için ellerinden geleni yapıyorlar ne diyim
allahın Emo ları 2008 in Kezban modası bu
: )
1197 Batman deki TWO FACE gibi olmuşlar
1997 deki
: ) ahaha
Bildigin Deliha olmuş bunlar
: )
Fazla itici buluyorum.
Bu modayı yıllar önce Pınar Altuğ da gördüm
Uyumlu renkler olduğu sürece güzel olur.
bunlar ünlü değil ki? ya da ünlü ben bilmiyom
Üstteki hanımefendiyi danette duo'ya benzettim. 😊
farklı ama fena değil
Asyalı olan tatlıymış
Bana itici geliyor benim sana geldigim gibi😂
Mavili koreli kız hariç hepsi berbat bence.
O ne öyle ya panda gibi çift renk
Güzel hoş duruyorsa neden olmasin.
çoğu kötü ama iyi olanlarda var
Hic güzel değil ya 😷😷
Tek kelimeyle iğrenç.
valla kadinlara anlam vermek zor
iğrenç bulunuyorum hoş gelmiyor bana
Gün geçmiyodu ki yeni bir şey akmasın
Yapmasınlar lütfen 😣
Biz ünlü olmadığımıza göre 😄
Dibim gelince bende böyle oluyorum
ne yapacakları ni sasiriyorlar
Güzel değil
Gereksiz ve itici
farklilik guzeldir
Saçma ya.
Gereksiz ve abes.
Berbat
melanie özentileri
hoş bulmuyorm
Sevmiyorum.
Cok sacma duruyor
Güzel değiiil
Bence kötü
Kötü duruyor
Berbat
mavi güzel
Saçmalık sfcf
kötü
Midem bulandı.
çoğuna yakışmıyor.
hoş değil
kötü..
Igrenc
Kötü kötü
Hiç güzel değil.
Eskide kalmadı mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar