bende birgün berbere gittim abi şöyle yanlardan al üstü uzun bırak dedim adam beni subay traşı yaptı yani çok takmadım kökü bende dedim çıktım yani bence kötüde olmamış istediğin gibi olmamış olabilir ama kötü olmamış
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sizin saçlarınız çabuk uzuyor benim kafamdaki boya değil platin o da cok zor akiyor yani ben bu saclarla kalacam cok moralim bozuluyor aynaya bakasım bile yok.
Allah Allah atarlara gel😂😂 cok mu kotu gozukuyor diyorsun bende saridan biktim diyorum ne desyedim igrenc mi deseydim ha sac bu bir daha boyatirsin duzelir Allah baska dert vermesin ne var uzulecek
Ya bildigim kadariyla 3 hafta sonra tekrar boyatabilirsin ama bence tekrar boyattiginda kahverengi yap bak cidden daha cok yakisiyor Ama oyle ben bu sacla yasayamam tarzi bir sac degil uzun bakimli sacin var moda renkler simdi herhalde hep boyle cunku saclar canını sıkmana bile degmez ~GereksizVarlik😒
saçımın üstleri zaten doğal rengi sadece uçları sarartmak istedim zaten makyaj yapan biri değilim farklılık olsun istedim ama ne hal oldu. Ustelik saçımdaki boya değil platin yani akmayan bir boya. Bastan böyle yorum yapsaydın beni bu kadar germezdin
Kotu olmamis ki dogal bir kizsan bir sacini boyattin diye o dogallik gitmez ki , platinle renk actirdin herhalde anlamadim tam bilmiyorum ama duzelir ya kestir biraz uzakdikca yine kestir kendine gelir Zaten boylede kotu degil , bastada kotu bisey demedim ki sen laf soktun daha cok
Daha acik sari kotu olurdu civciv gibi ne yapican hem bu sefer yukarisi cok koyu olurdu , ki herkesin saci oyle camasir suyuna uclari batirilmis gibi bosver boyle dogal duruyor en azindan Hem yukardan yapmamasi iyi olmus dogal sacina kestirikce donmen kolay olur
Onuda yapabilirsin neden olmasın kökü sende çünkü :D bende sacımı 3 numaraya vurdum tamam bazen iç çekiyorum karızma gıttı ama kökü bende sonucta daha oncede sıfıra vurmustum :D
sacın kendine gelene kadar bence kullan sonra çok yıpranıyor toparlanması zor oluyor canım renk gerçekten güzel kendini tatmin etmek icin biraz zaman ver saçına
Aynen öyle ya yok zaten kabullendim iyi olmadığını ama neden bu kadar üstüme geliyorlar anlamadım yok sokağa nasıl çıkıcan yok bu sac rengi çok sıkıcı. Zaten stresliyim
Sıkıcı herkeste olan bir saç. Sokağa nasıl çıkıyorsun?
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sanane ben sana sokağa nasıl çıkabilirim diye mi soru sordum ben cok mu kötü diyorum evet hayır diyebilirdin. Moralim bozukken bu kadar üstüme niye geliyosun
Senin zevkine göre yorum yapamam. Bu arada soruna şunu ekleyebilirsin. Keko bir kızım diye. Sanane nedir. Velet olduğunu söyleseydin saten yorum yapmazdım.
Bu arada Saçına baktıkça 🤢🤢🤢 böyle oluyorum.
Kızları çekici yapan özelliklerden biri de saçtır ve sen onu itici yapmışsın. Aferim.
Bazen hep gittiğin yer bile doğru düzgün yapmıyor benim kulağımı hafiften kesmişlerdi o derece 😂 dediğin gibi yaptirabilirsin kulak kesiği değil ya düzelir benim bir acayip duruyor şu an 😂😂😂
Planladığın saç stili kötü, bu değil. Bunu kast ettim. Ayrıca herkes işini bırakıp seni seyertmeyecek güzellik ;)) Ha, engellemene gelince. Demek son sözü sen söylüyorsun :)
istedigi gibi konussun bırak kendini hanımefendi olarak görüyor zaar fakat insanliktan pek nasibini alamamış gibi kötü fikrimi götune kendini savunmaya çekiyor kafasinca
Sen bir soru sordun ben yorum yaptım sen hakaret ettin ben sesimi çıkarmadım bence biraz daha düşün ve özür dileyerek tekrar hayata bağlan yoksa yaptığının ağırlığını zor taşırsın
En İyi Cevaplar