Saçına hiç açıcı kullanmadan en açık renk boya ile boyayan var mı?

Merhaba arkadaşlar. Benim bir ara saçlarım çok dökülüyordu. Ablamın kınası var diye boyamak istiyordum saçlarım çok döküldüğü için açılmalarım vardı kuaföre gitmeyi göze alamadım çok agrasif işlemlere gelmez diye açıcı vs dökülmem artar diye gitmedim. Kendim lorealin en açık renk saç boyasını aldım 12.1 ile hiç ön açma işlemi olmadan dibime değdirmeden dibe yakın yerlerden boyadım saçımı, açılması yeterli gelmedi iki gün arayla bir daha aynı renkle boyadım çok güzel bir turuncu oldu saçım. Neyse uzatmıyım birkaç kez böyle aynı boya ile boyadım dibim çıktığı için. her boyamamda renk biraz daha açıldığı için belli bir renk yok o yüzden dip boyası yapamıyorum artık sıkıldım ve kuaföre gidip adam akıllı önce açtırıp sonra boyatmayı düşünüyorum. Tek korkum saçlaeımın açaçıdan kopması çünkü boyalı saç sonuçta. Benim gibi olan bu durumu yaşayan olanlar var mı Tavsiyeleriniz var mı şimdiden teşekkür ederim
Saçına hiç açıcı kullanmadan en açık renk boya ile boyayan var mı?
Cevapla