Normalde vucudumu her gün yıkamama rağmen saçımı 4-5 günde bir yıkıyorum. Kuru cansız saçlarım var 4 güne anca yağlanıyor. Dün öğlen yıkandım saçım şu an çok kuru toplanmıyor bile. Yarın sinemaya gidicez saçımı nasıl daha iyi yapabilirim :/ ?saç kuruluğu nasıl geçer?
Saçımı nasıl azıcık yağlandırabilirim, kuruluğunu alabilirim?
hindistan cevizi yağı çok iyi gelir saç derinin nemlenmesi için eczanede bir test yaptır ona göre şampuan verirler onu da kullan toparlanır saç derin :)
Nemini kaybetmiş, yıpranmış, boya ve ısıya maruz kalmış saçlarda kuruluk problemi sıkça yaşanmakta. Ayrıca saçlarda ki kuruluk kabarıklığa da neden olur. Saçlarına doğal yağlar ile bakım yapabilirsin. Ayrıca saçlarını diplerden başlayarak uçlarına doğru sık sık taramanı öneririm. Bu şekilde saç diplerindeki yağ, bütün saçlarını besler.
Kullandığımız şampuan ve saç ürünlerinin yanında, saç serum bakım kremi de kullanmayı alışkanlık haline getirmeliyiz. Saçlarımız diplerinden olduğu gibi uçlarından da beslenir. Bu yüzden saç uçlarımızın sağlığı saçlarımız için oldukça önemli. Kuru saçlarına iyi gelecek harika bir önerim var. Kullandığım günden beri etkisini fazlaca gördüm bir ürün tavsiye etmek isterim. Yeni Elidor Anında Onarıcı Bakım Serum Krem'i ile saç kurulduğun problemin olmaktan çıkacak. Yeni Elidor serum bakım Kremleri'nin içinde keratin ve tatlı badem bulunuyor. Bu sayede saçlar canlı, yumuşak ve ışıl ışıl parlayan bir görünüme sahip oluyor. Benim de saçlarım bir dönem çok kuruyup yıpranmıştı. Elidor'un Serum Bakım Kremi'ni kullandım ve artık böyle bir sorun yaşamıyorum.
Her saç yıkama sonrası Elidor'un Saç Serum Bakım Kremlerinden kullandım. Saçlarıma çok iyi geldi. Sana da tavsiyem Elidor Anında Onarıcı Bakım Serum Bakım Kremi. 🧡 Kuru saçlarına çok iyi gelecek.
Hindistan cevizi yağı, içerdiği vitamin ve mineraller sayesinde saçı besler ve güçlendirir. Saç kuruluğundan şikayetçiyseniz Hindistan cevizi yağı kullanabilirsin. Haftada 2 kez gece yatmadan önce saçınıza Hindistan cevizi yağı ile maske yapabilirsin. Yatmadan önce saçlarına dipten ucu uygula, yastığına bulaşmaması için saçınıza bone geçirebilirsin. Bütün gece saçında kalan Hindistan cevizi yağı, saçını nemlendirerek daha sağlıklı bir görünüm sağlar. Sabah uyandığında saçlarını yıkayabilirsin.
İşte kuru ve cansız canlarının kahramanı! :) Elidor Anında Onarıcı Bakım Serum kremi keratin ve tatlı badem yağıyla zenginleştirilmiş formülüyle kısa sürede saçlarını onarıyor. Ayrıca saçlarını ağırlaştırmadan kaybettiği nemi geri kazandırıyor. Saçlarım kuruyup cansızlaştığı dönemler bu saç kremi en büyük kurtarıcım olmuştu. Saçlarım her duştan sonra yumuşacık ve ışıl ışıl görüntüsüyle göz kamaştırıyordu. İlk yıkamada bile farkı göreceksin :)
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Saçının hem onarım hem de neme ihtiyacı var belli ki. Tabii ki kullandığın ürünler buna uygun olmalı, ama aynı zamanda beslenmene de dikkat etmelisin. Bir de saçlarını 2 günde 1 yıkamak senin için daha iyi olur. Böylece saç nem ve yağ dengesini daha iyi sağlar.
Keratin, saçların temel yapı taşıdır. Saçları besleyip kolayca onarılmasını ve sağlıklı, canlı görünmesini sağlar. Ayrıca saçlarının yağ dengesi için doğal yağlar kullanabilirsin, ki tavsiye edeceğim üründe bu da mevcut.
Önereceğim ürün, Elidor Anında Onarıcı Serum Bakım Kremi. İçeriğinde keratin bulunan bir ürün. Diğer kremlerden çok farklı, için rahat olsun, çünkü saçtan kolayca durulanıp saça asla ağırlık yapmıyor. İçeriğindeki tatlı badem yağı sayesinde de saça yoğun nem veriyor. Bu da saçın kurulduğunu, sertliğini alıyor. Üstelik hepsini sadece 30 saniyede yapıyor.
Şu anda @Watsons internet sitesinde 11.11 indirimleri başladı ve tüm @Elidor ürünleri %40 indirimli. Bu fırsatı kaçırma, seri olarak alıp kullan ve faydasını gör 🌺
ayni dert bende de var kuru saclarim hindistan cevizi yagiyla hint yagini karistirip surucem 2 3 saat artik ne kadar durursa yikarim sonra nemli bir sampuanla
Yaglandirmak niye istiyosun ki yağlı saç daha kötü yikandiginin ertesi günü hemen yaglaniyo ne yapsan güzel durmuyo, canlanması için eğer uzunsa kestir kiriklarin çok varsa ondan olabilir
Ben bu kadınların duş alıp saçını yıkamamalarini hiç anlamıyorum. Çok da tuhaf garip absürd buluyorum Kafaya bir bone geçir Duş al Ama saçlara su dokunmasin Ne garip şey