Ağdayla evde alıyordum ya da jilet ama hep kıl kökleri kalıyor ya da tam alamıyordum, bu yüzden kısa giyinmekten hep kaçtım. 3-4 seans sonra dökülmeler başlıyormuş, bu ciddi mi? 3-4 ay sonra yaz bitiyor zaten😭
3 gü
Ağdayla evde alıyordum ya da jilet ama hep kıl kökleri kalıyor ya da tam alamıyordum, bu yüzden kısa giyinmekten hep kaçtım. 3-4 seans sonra dökülmeler başlıyormuş, bu ciddi mi? 3-4 ay sonra yaz bitiyor zaten😭
Cevap
6Cevap
Ağda sizin de bildiğiniz üzere kalıcı bir çözüm değil, jiletten farklı olarak sadece çıkma süresinden zaman kazanabilirsiniz. Evet, ağda tarafı aynı zamanda zahmetli olduğu gibi acı yönü gerçeğini de ki biliyorsunuzdur. Ben kendi tarafımda tüy konusunda oldukça hassas biri olarak farklı bir jilet kullanıyorum ve doğru kullanımda ağda kadar da pürüzsüzlük oluşturuyorum. Bu süreçte de hiç bir şekilde acı hissetmiyorsunuz ve cildinizde deforme olmuyor. Şuanda da olduğu gibi her zaman pürüzsüz ve temiz kalabiliyorum.
Aşko bu yaz agdayla idare et Eylül gibi başlarsın..
Alamıyorum doğru düzgün 😭 neden öyle dedin ki
Yazın pek etkisi olmuyor lazerin
Ya ben hiç kısa giyinmedim bu yaşıma kadar da AIJSWOKDOD artık sabredecek gücüm kalmadı :D bir an önce gitmek istiyorum
Ağda ile de bacağımı almayı beceremiyorum çok kısa tüyler kalıyor ya da uzanamıyorum bazı yerlere
Aşko paran varsa kuaföre git ne diyeyim:) ya da başla o zmn lazer kişiden kiseye değişiyor kimisi 4 . cuden sonra dökülmeler başlıyor kimisi daha uzun.
Yazın neden önerilmiyor peki son sorum
Biraz beklemen lazım tabii ama sonra değecek beklediğine emin ol
İstanbul’da mısın? Ya bana güzel bir yer önerisi lazım 😭
Maalesef İstanbul'da değiilimmm :'((
Ya nereden bulurum sence iyi ve ideal fiyatlı bir yer oturduğum yere yakın? Pek arkadaşım yok İstanbul da. Olanlara soruyorum çevrenizde var mı giden diye hiçbirine ikna olmadım
Eve yakın bir yer var lüks duruyor aslında ama bilmiyorum önemi var mı gideceğin yerin
Güvenilir olmasına dikkat et bazen yakabiliyorlar iyi anlayan yerleri araştır sor gerek internet gerek başka yer vs. Genitalini yapmamanı tavsiye ederim benim kendi lazerim var ev tipi. Sen önce güzellik salonu veya doktor kontrolünde yaptır. Onlarıb makineleri daha etkili oluyor sonra da kendine alı alabilşyorsan eve yani. Genitali yaptırma dememin sebebi ne olur ne olmaz makinelerin ağızlarını temizliyorlar mı acaba diye. Emin olmak için de sor soruştur tamam mı? Bulursun çünkü eminim
Tamamdır teşekkür ederim. Bir de yazın yaptırma diyenler oluyor lazeri. Ben bacak düşünüyorum şu anlık ne yapmalıyım sence? Bu yaz kısa giyinmek istiyorum ağda ile tam alamıyorum bacaklarımı
Ben de pek tavsiye etmem bu arada ama yüzine yaptırmicaksan başlayabilirsin ama böyle aşırı kılın var mı? Çünkü kazer yaptırsan bile o bekleme sürecinde yine o kısa giyemezsin çünkü kıl köklerinin iyice yanması ve dökülmesi için tekrar çıkması lazım ki o tekrar çıkana kadar alamazsın mesela.
Yüzümde sarı tüyler var onları da makine görmüyormuş sanırım. Evet bacak düşünüyorum ve bence aşırı kıl var. Buz lazer yazın daha ideal diyorlarmış onu mu düşünsem ki.. dediğin gibi yine kısa giyinemem gerçi
Güzelliğini bizde görebilecek miyiz
8 hafta
Off fazla yine
artık bu yaz giyemezsin sonra giyersin :)
Göster bana
kaymak gibi olursun
Kaç yaşındasın u
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o durumu o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Ama hiç moralini bozma, lazer epilasyon gerçekten hayat kurtarıyor. Genelde 3-4 seans sonra gözle görülür bir fark oluyor, dökülmeler başlıyor, hatta bazen daha erken bile o pürüzsüzlüğü hissedersin. Yaz bitiyor diye üzülme, kışın başlayıp yaza mis gibi hazır olmak da harika bir fikir! ✨ Özgüvenle istediğin her şeyi giyeceksin, eminim! 🥰