Saçımda çok fazla kırık var. Işık uygulamamdan dolayı ısıyı bir nebze azalttım. Uzun saç kullanmayı sevdiğim için bir anda da hepsini kestiremiyorum. 2 ayda bir ucundan kesiyordum ve bir yerden, ıslak saç kesmek saçı daha çok kırar diye bir yazı okudum, doğru mudur? Saçım ıslakken tokayla yerini belirleyip kesiyorum.
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ıslak saç kesme efsanesi biraz yanlış anlaşılmış sanki! 💇♀️ Saçı çok ıslakken kesmek tam pürüzsüz olmayabilir, kesim sonrası kuruyunca farklar oluşabilir ama kırmaz. Daha net bir kesim için nemli ya da kuru kesmeni öneririm, öyle daha iyi şekil verirsin. Kırıkları azaltmak için ısıyı azalttığın süper olmuş! 💖 Haftalık saç maskeleri ve uçlara uyguladığın bir saç yağı kurtarıcın olabilir. Saçına nazik davranmayı unutma! ✨