Kızıl saç rengini çok beğeniyorum ve bir kere de olsa denemek istiyorum ama yüzüme yakışır mı bilmiyorum ten rengime uyacak bir renk önerir misiniz?
1 ay
Kızıl saç rengini çok beğeniyorum ve bir kere de olsa denemek istiyorum ama yüzüme yakışır mı bilmiyorum ten rengime uyacak bir renk önerir misiniz?
Deneyin belki güzel durur
Canım benim, kızıl saç denemek ne şahane bir fikir! 😍 Buğday tenine bakır kızılın sıcak tonları ya da tarçın kızılı mükemmel gider, yüzüne anında ışıltı katar. ✨ Doğal ve enerjik duruşunu daha da öne çıkarır. Hiç tereddüt etme, denediğinde ne kadar seveceğine eminim! Güzelliğinle parlayacaksın. 💖
Cevap
9Cevap
Yakışabilir dene.
resmini atsaydın da söyleseydik. belki şuanki renk en güzel duranı.
Kendi saçım siyah en son kestane renge boyamistim üzerinden baya bir zamn geçti kendimi burada paylaşmak istemedim o yüzden fotoğraf koymadım
buğday tene kestane siyahtan daha güzel. kızıl çok iddialı bir renk. ben kadında kızıla bayılırım mesela. ama gördügüm binde bir belki 10 binde bir kızıl var. demekki tercih etmiyorlar dikkat çekmemek için.
Evet bayağı dikkat çeken bir renk kaç gündür aklımda çıkmıyor ama gerçekten de kestane rengi bana çok yakışıyor yüzüm bambaşka oluyor
kestane iyidir.
Buğdaya kızıl gitmeyebilir ama karamel veya altın sarı yakışır bence ya da kestane
Güzele ne yakışmaz bacım , deene beğenirsen devam ke
Gerçekten güzelmiyim🥹 deneyeceğim umarım yakışır 😃
Yakışıt neden olmasın
Genelde beyaz tenlilerde çok güzel gidiyor ama bı şansımı deneyeyim umarım beğenirim
Şimdiden güle güle kullan güzelim
Teşekkür ederim canım 😍
🌸💐🌷🥰🦋
Kızıl yakışmıyormuş gibi geliyor bana
Tabi herkes tasiyamiyor riskli bir renk bakimida kolay değil ama kaç gündür aklımda yer etti gitmiyor😃
Sosyal medyada gördüm güzel bir hemcinsimde çok beğendim
O zaman biraz daha düşüneyim öyle karar vereyim
Dene zararı olmaz
Deneyeceğim bakalım inşallah yakışır
Hiç olmasa yaptım dersih pisaman olmazsın :) artık burada paylaşırsın ne zaman boyuyon
Yook
Ne yok
Buğday tene mi
😬😬 tüh kaçırdık ordan ne kadar ugrassakta olamıyoruz işte bembeyaz ya
Dene derjm
Bir cesaret geldi ama korkuyorum tipim kayar diye😂
Kestane olabilir
Kestane rengi bana yakışıyor 3 defa falan boyadım ama kızıla kafayı baya taktim
Yapay zeka ile denedim güzel durdu kökü bende uzar elbet yarın yapacağım
Kızıl riskli
Bakımı zor evet ama çok canlı hoş bir renk çok beğeniyorum
Ne iş yapıyor sun
Gassalim efendim 😬
Ooo riskli
Niye 😂😂 alışığız tepkilere
O kadar diyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar