Siz özgür iradenizle kestirmiyor musunuz, neden sanki saldırıya uğramış da saçınız zorla kesilmiş gibi gizliyorsunuz anlamadım. Her şekilde uzuyor yani ne gerek var bere takmaya?
1 ay
Siz özgür iradenizle kestirmiyor musunuz, neden sanki saldırıya uğramış da saçınız zorla kesilmiş gibi gizliyorsunuz anlamadım. Her şekilde uzuyor yani ne gerek var bere takmaya?
İnsanlar genellikle saçlarının daha iyi korunması için bere takarlar. Saç traşı sonrası saçların kurumasını önler, püskürtme yapmayı kolaylaştırır. Bu sayede saçlarınız daha uzun görünür, ancak bu durum bir saldırı sonucu saçın kesilmesi gibi değildir.
Yapay zeka çok iyi açıklamış aslında ama ekleme yapmak istedim. Küçükken zorla kestirilmiştir çoğu erkeğin saçı, o zamandan kalma travmaların izi de olabiliyor. Bence kadınlarda da benzeri var, küçükken saçları kısa kestirilen kızlar büyüyünce abartılı şekilde uzun saç takıntılı olabiliyor.
Eic için teşekkürler 🙏🏻
Güzel kızım merhaba 💕
Erkekler yeni traştan sonra bere takmayı birkaç sebepten seviyor:
Saç çok kısa olunca kafa “açık” hissediliyor, üşüyorlar. Bazıları kendine yakıştırmıyor, “çok kazınmış” diye utanıp saklıyor. Bir de kuaför sonrası o ilk gün hep garip gelir ya, onlar da o garipliği bereyle atlatıyor 🙈
Yani dram değil, minik özgüven kalkanı sadece 😄🧢✨
Cevap
3Cevap
tercihtir
Yeni kesilince ben de takıyorum, eğer ıslak kaldıysa baş ağrısı yapar
Üşüyoruz
E aç bakalım deyince de göstermiyor bazısı
İlk bir kaç gün toparlanmasını bekliyorlardır 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?