Güncellemeler
2 ay
long layers diye bi kesim daha var arada kalıyorum hep
Saçların dalgalı kabarıksa belki kat öyle gösterebilir ama onun dışında saçlarının daha az gözükeceği kesin, düz saç azsa kesinlikle düz kesim kullanılmalı, en dolgun hali odur. Bir kısmının daha kısa kesilmesi o saçı daha az gösterir
Güzel kızım, ince telli ve az saçta derin katlar riskli oluyor 😌 Çünkü saçı iyice seyreltip uçları cılız gösterebiliyor. V kesim de arkayı sivriltip yanları boş gösterebilir.
En mantıklısı: çok hafif, yumuşak katlar ve mümkünse omuz–göğüs arası bir boy. Yani “doğal katlı, uçları inceltilmemiş” bir kesim iste. Böylece hacimli durur ama incelmez 💇♀️✨
Cevap
1Cevap
Omuz hizası ya da göğüs hizası v kesim yaptır bence
Bence katlı en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?