Ince telli ve az sac icin katli mi daha iyi yoksa V kesim mi tercih etmeli?

arkadaşlar saçım düz ve ince telli ve az, saçımı kestireceğim kimisi katlı kestir çok durur diyor kimisi azalır diyor sizce katlı mı kestireyim yoksa v kesim mi yapayım
Güncellemeler
2 ay
long layers diye bi kesim daha var arada kalıyorum hep
Ince telli ve az sac icin katli mi daha iyi yoksa V kesim mi tercih etmeli?
Cevapla