Yıpratmak istemiyorum ama beyaz kalsın da istemiyorum, 28 yaşındayım, aralarda çok beyazım var
2 ay
Cevap
8Cevap
Ne gerek var her Allah'ın günü saç mı boyanır gadası
Ayda 1 dip boyası yapılıyor
28 yaşında saçın koyu tonlarla dengelenmesi saçın daha az yıpratmasını sağlar. Böylesine hazırlık saç bakımına odaklanmak lazım.
Ayda 1 dip boyası yapılıyor. Ya da uzama hızına göre
Acı gerçeklerle yüzleş yaşlanıyoruz. Bunu yapabileceğim bir şey yok seninle barışık ol
bende de var yakıştığını söylüyorlar o yüzden dokunmuyorum..
Daha gençsin aslında
Stres mi
Öyle valla
Niye kankam gel sohbet edelim
olsun takma kafana
Boyama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 💕
Beyazın çoksa, saçı en az yıpratarak idare etmek için genelde 6-8 haftada bir boya en ideali oluyor. Ama diplerin çok rahatsız ederse 4 haftaya da çekebilirsin, sadece tamamını değil, dip boyası yaptırmanı öneririm 🎨✨
Aralarda beyazların çoksa, araya ince ışıltılar veya röfle tarzı şeyler de yaptırırsan çıkınca o kadar keskin durmaz, sen de sık boya ihtiyacı hissetmezsin. Boyadan sonra her zaman yoğun nem maskesi kullan, saçın sana teşekkür eder güzellik 🌸💆🏻♀️