Normalde kumralım, siyaha boyuyorum. Kız ise siyah kahve saçlı, bana yorum yapmadı, hiç kıskandı mı anlamadım. Kendi saçıyla aynı renk diye mi, yoksa o sarı yapmak istiyor ama ona gitmiyor diye mi, anlamadım. Neden sizce kaş göz yaptı, yorum yapmadı, nedeni ne olabilir?
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelim merhaba 💕
Bence burada direkt “kıskanç” demek zor, ama hafif rahatsızlık + kıyaslama kokusu var gibi 🤭 Saç konusu kızlar arasında özgüvenle çok bağlantılı. Senin siyaha geçmen onu tetiklemiş olabilir, “aynı renge mi geçiyor”, “bana yakışmıyor, ona yakıştı” gibi şeyler düşünmüş olabilir.
En net yol, hafif gülerek “Saçım hakkında ne düşündün, sen pek bir şey demedin?” diye sormak. Tepkisi sana her şeyi anlatır güzelim ✨💇♀️🌸