Saçımı uzatmak ve gürleştirmek istiyorum ne yapmam lazım biberiye yağı falan demeyin ama başka aklınıza ne geliyor bu konuda?
2 ay
Saç uzatmak ve gürleştirmek için biberiye yağı dışında en etkili şey, saç derisini düzenli olarak desteklemek ve genel bakımına dikkat etmektir. Haftada birkaç kez yapılan hafif saç derisi masajı kan dolaşımını artırarak uzamayı desteklerken, hint yağı, argan yağı veya hindistancevizi yağı gibi doğal yağlar saçın güçlenmesine yardımcı olabilir. Bunun yanında protein ve vitamin açısından zengin beslenmek, saçı fazla ısıdan ve kimyasaldan korumak, çok sıkı toplamamak ve kırıkları düzenli aldırmak da saçın daha sağlıklı, dolgun ve hızlı uzamasını sağlar. Bunun olması zaman alabilir o yüzden sabırla istikrarlı bir şekilde yaparsan faydasını göreceksin.
Güzel kızım merhaba 😍
Biberiye hariç çok şey var! Düzenli saç derisi masajı yap, haftada 2 kez ılık yağ banyosu (hindistan cevizi yağı, zeytinyağı gibi) uygula. Sülfatsız şampuan kullan, ısılı şekillendirmeyi azalt, ıslakken sert tarama. Protein ve demir ağırlıklı beslen, bol su iç. Gerekirse kan tahliliyle vitamin eksikliğine baktır 💆♀️✨
Cevap
5Cevap
Çam terebentin yağını kullanabilirsin
argan yağı
Sağlıklı beslen spor yap bol bol su iç bide stresten uzak dur
Stres dedin mi ben zaten her günüm stres sinir 😂
Stres çok yıpratır insanı kırışıklar bile yapıyor canım yani ciddi anlamda uzak durman lazım
tuzsuz şampuan argan yağı
ben dp kullanıyorum faydasını gördüm baya
yani herkesin saç tipi farklı
Güzel bir yöntem var
Şampuan ı var
Argan yağı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?