Öneriye açığım ne yapmalıyım değişiklik öneriniz var mı?

Saçlarım sarı boyalı, koyu kahverengi gözlüyüm, beyaz tenliyim, saçım uzun

Bir değişiklik yapmalı mıyım kararsızım, göz makyajım siyah, göz kalemi kullanıyorum, eyeliner gibi kuyruklu yapıyorum, belki bazen simli far falan katıyorum, genelde siyah göz kalemi, ruj yeterli oluyor, en azından eyeliner çekemiyorum, bu yüzden yeterli oluyor, değişiklik yapsam mı bilmiyorum, saçımı kesersem pişman olur muyum vs biraz bunalım zamanları geçiriyorum, elhamdülillah tabi geçiyor bu şekilde

Öneriye açığım ne yapmalıyım değişiklik öneriniz var mı?
Cevapla