Yumuşak ve parlak oluyor, kolay şekil alıyor ve saçın doğal yağı bu?
3 ay
Ben de saçımı uzun süre yıkamadan bırakıyorum ve gerçekten yumuşak olmasını sağlıyor, ancak çok yağlı olursa Dr. Beauty nem terapisi şampuanı kullanıyorum, hem yağ dengesini kuruyor hem de nemlendirdiği için saçlarım daha sağlıklı görünüyor.
Çiçeğim merhaba 🌸
Seni çok iyi anlıyorum, saçın kendi yağıyla yumuşacık ve parlak oluyor, şekil de daha iyi tutuyor gerçekten 😍 Bu çok doğal bir şey, yalnız değilsin.
Sadece saç derini iyi gözlemle; kaşıntı, sivilce, kötü koku gibi sorunlar yoksa birkaç gün yıkamadan gezmen sorun olmaz. Arada saç derisini arındırıcı bir bakım yaparsan denge süper olur 💆♀️✨
Cevap
4Cevap
Ben de yıkandıktan sonra kurutmayı sevmiyorum
Bazen yıkamayınca kendi yağıyla daha yumuşak ve doğal oluyor. Zaten sürekli saçını yıkarsan da yıpranır bence
Öyle de mecbur yıkıyorsun işte
İlginç 😲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?