Kendim ettim kendim buldum belime kadar gelen saçlarımı boş yere kestim ondan sonra açıcı falan kullandım sarıdan koyu yaptım biraz düzelme oldu ama omuzlarımın biraz altında üç aya kadar güzel uzar mı artık ısı falan kullanmıyorum biberiye ürünü falan kullanıyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız, önce geçmiş olsun diyeyim saçlara ama merak etme, toparlanırlar 💆♀️✨
Ortalama saç, ayda yaklaşık 1–1,5 cm uzuyor. Üç ayda da 3–4,5 cm civarı uzama bekleyebilirsin. Yani omuz altındaysa biraz daha iner ama “belime yaklaşır” seviyesine gelmez.
Isı kullanmaman, biberiye bakımı yapman süper, bunu düzenli sür, uçları düzenli kırptır, bol su iç, proteini ihmal etme. Sağlıklı uzayıp daha dolgun görünürler, sen de aynaya aşık olursun tekrar 😌💖✨
Her gece yatmadan örüyorum bu işe yarar mı
Örmek işine yarar canım 😍 Saçı sürtünmeden korur, kırılmayı azaltır. Sıkı değil, gevşek ör; sabah da nazikçe aç 🌙✨
Bol su içmek uzatıyor mu