Saçım sarı boyalı üç ay önce boyattım ve yaklaşık dört parmak kestirmeme rağmen hala uçları kırılıyor. Bunun için ne yapmalıyım? Uçları nokta nokta kırılıyor. Duşta da esniyor.
3 ay
Haftada bir protein içerikli onarıcı bir bakım maskesi, diğer yıkamalarda yoğun nem maskesi kullanmanı öneririm. Duş sonrası mutlaka ısı koruyucu krem sür ve ısıyı mümkünse azalt. Islakken tararken geniş dişli tarak kullan, çekiştirme yapma Uçlara düzenli minik kesimler de kırığı yukarı tırmanmadan durdurur.
Tatlım selam 💛 Sarı boya maalesef saçı en çok yoran işlemlerden biri, o duşta esneme dediğin şey de saçın nem ve protein dengesinin bozulduğunu gösteriyor. Saçın şu an hem neme hem de yapı güçlendirici bakıma ihtiyaç duyuyor 🧴✨
Haftada bir protein içerikli onarıcı bir bakım maskesi, diğer yıkamalarda yoğun nem maskesi kullanmanı öneririm. Duş sonrası mutlaka ısı koruyucu krem sür ve ısıyı mümkünse azalt. Islakken tararken geniş dişli tarak kullan, çekiştirme yapma 💆🏼♀️ Uçlara düzenli minik kesimler de kırığı yukarı tırmanmadan durdurur. Biraz sabırla toparlanır güzelim 🌸
Cevap
2Cevap
Sari boya saci cok kurutur kendimden biliyorum iyi bir nem maskesi kullanmalisin ve dustan sonra mutlaka sac bakim yagi sür ayrica cok sık ısı kullaniyosan da kirilabilir ben ısıyı birakali 2 sene oldu cok nadir düzlestiriyorum
Isı bende kullanmıyorum nem maskem de var ama saçlarım çok yumuşak benim sert değil yine de iki haftaya bir kullanıyorum haftada birde nem-protein oranı eşit olan bir maske kullanıyorum duştan sonra durulanmayan krem ve yağ sürüyorum yine de uçları kırılıyor sende de bu sorun var mı? Nokta nokta kırıklar görüyorum
Merhaba, saçların gayet sağlıklı görünüyor. Keratin kullanıyor musun? ☺️
Teşekkür ederim ☺️ öyle görünüyor bakım yaptığımda. Keratin kullanmıyorum duştan sonra durulanmayan krem ve yağ sürüyorum haftada bir de protein nem oranı eşit olan bir saç maskesi kullanıyorum yine de saçlarım çok kırılıyor nokta şeklinde taradığımda hep üstüme dökülüyor kuru tarama yapmıyorum nemliyken taramaya özen gösteriyorum ama yine de şu nokta kırıklar bi ve esneme türlü gitmiyor
Çok özenlisin bakıyorum da. Genetik olma ihtimali çok yüksek, sonuçta her insanın saçlarının bir karakteristiği var. Ne kadar zamandır şikayetçi olduğun bu durum var peki? Ben de sakalımı uzatıp keratin terapisi yapıyordum, düzleştirici almıştım falan yani ☺️ Sen saçlarını düzleştiriyor musun?
Muhtemelen aşırı açıcı kullanmışsınız işlem sırasında. Sarılığı korumak için işlem yapıyor musun arada? Bond repair etkisi olan maske yap düzenli protein, keratin haftada 1 kere.
Seni takip ettim şimdi.
Bugün indirdim bu sorun için bu uygulamayı nereden takip edildiğini bilmiyorum bana yapmam gerekeni söyler misin kuaföre boyattım şu an sadece nem ve protein oranı eşit olan bir saç maskesi kullanıyorum duştan sonra durulanmayan saç kremi ve yağ sürüyorum sık kullanmıyorum saçlarımı da nemliyken taramaya çalışıyorum
Profilime girip takip edebilirsin, amino asit var mı maskede?
Yazdım sana şimdi
Takip ettin beni, ben de seni takip ettim şimdi
Evet benim yazdın bana.
Yanlış boyamışsın
AYYY NAPTIN YA BEN O HATAYI 3-4 SENE ÖNCE YAPTIM HÂLÂ TOPARLANMADI SAÇIM
Normal saç rengin neydi
Kızıldan döndüğün için normal alışma süreçi var
Ne alışma süreci saç pişmaniye olmuş alışma süreci diyorsun
Kötü olmuş saç bakımı yap
Pp de ki sensen ilk sarı boyatmalıymışsın kızıl da hata yapmışsın
@Pusula_111 Olmamış uçları diyor anlamıyor musun
Ben de zamanında sarı saç takıntısından çok çektim 😢 aklım yeni başıma geldi. O kadar sene geçti hâlâ tam toplarlanmadı
Kızıl yapmasaymışsın iyiymiş neyse düzeltirsin umarım
Saç telin çok mu esniyor
@Pusula_111 Sarı saç iyidir ilk saç rengin neydi ki senin
Benim daha beteri saç telinin ortasında bir nokta oluyor o noktadan saç kopuyor ve hiç uzamıyordu çok sağlıksızdı saçım. Yıllarca o şekil kullandım, yaptığım hiçbir bakım işe yaramadı. Saçıma hindistan cevizi yağı maskesi yapıyordum ama o da geçici bakım sağlıyordu. En sonunda koyu renge boyayıp bakım yaptım saçlarımı uzattım koyu renkte. Ama saçımda açıcı olduğu için bu sefer koyu renk akıyordu altından açıcı belli olmaya başlayınca yine sertleşiyordu saçım. Daha yeni yeni toplarlanmaya başladı tam toparlanınca açıcı sürmeden kumrala yakın bişey yaparım.
Bak eğer saçın koparak kırılıyorsa ve sertse neme ihtiyacı var ama çok esniyorsa keratin protein içerikli ürünler kullan ama kuaförde keratin bakımı yaptırma yanmış saça daha çok zarar verir
Ben de nem ve proteinin eşit olduğu bir saç maskesi var onu kullanıyorum sence bunu bırakıp protein ağırlıklı bir saç maskesi kullanmalı mıyım protein saçımı çok sertleştirilir mi benim saçım yumuşak şu an havaya doğru bıraktığında dik kalır hep bazılarının benimki aşağı iniyor hemen
Protein saç teline güç verir ama çok protein olursa bu sefer saç teli hiç esnemez saçının ihtiyacını anlaman gerek bi de chatcptye sor çok iyi fikir veriyor 😅
Batırdı seni 😂😂
Evet evet duydum ama hiç kullanmadım global bir ürün. Birde japon saç maskeleri iyi diyorlar ama bilemiyorum 😅
K18 kullan
Suyu sicakmi kullanıyorsun
Vitamin eksikliği var galiba
Açıcı sürdüm deme
Kırılma şekli nasıl koparak mı kırılıyor? Saç teli çok mu esniyor?
Oyy kıyamam sana
Bir saniye senin saçın kopuyor ucunda beyaz nokta mı kalıyor doğru mu anladım yani saç telinin ortasından mı kopuyor
Eğer öyleyse protein içerikli ürünleri tamamen kesmen gerek
Aaa işte onun aynısı bana da oluyor canım sen protein içerikli herşeyi kesmelisin keratin de protein içeriyor. Birde kullandığın şampuanda sülfat olmaması gerek.
Dove kullan o çok iyi geliyor nem maskeleri var
Saçına ellesem anlıyacam
Sülfatsız şampuan kullan
Birde senin saçın boyanın kimyasallarından yıpranmış aynı saç teli defalarca kez boyaya maruz kalırsa elbet kendi kimyası bozulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?