Banyo yaptim.90 tel dokuldu diye tahmin ediyorum.2 gun aralikli banyo ediyorum. genel olarak 90 120 tel dokuluyor?

Banyo yaptim.90 tel dokuldu diye tahmin ediyorum.2 gun aralikli banyo ediyorum. genel olarak 90 120 tel dokuluyor?

sacimi sampuanladim taradim. isi koruyucu sprey surdum. kuruttum. yaklasik bu kadar dokuldu. cok mu sizce? yoksa yanlis yolda miyim? haftada bir de maske yaparim. ortalama 90 120 tel dokuluyor. 2 gun aralikli bazen 5 gun aralikli banyo yaparim. degisiyor. sac derim ise kepekli. yag maskesi bende ise yaramiyor bu arada. yag sur diyip durmayin. yag daha cok dokuyor. bnde olmuyor o. loreal paris nem sampuani kullaniyorum. maske olarak da gisou , oleplex, loreal paris sac kremi kullaniyorum. kullandiklarim bunlar yani

Banyo yaptim.90 tel dokuldu diye tahmin ediyorum.2 gun aralikli banyo ediyorum. genel olarak 90 120 tel dokuluyor?
Cevapla