







Uzun saç mı kısa saç mı kahkül yakışır mı yoksa perçem den devam mı bir de bana ombre mi yakışır yoksa sombre mi ya da hangi renk gider şu an ki rengim saçımın orijinali
Herkese güzel günler güzel haftalar diliyorum 🌸🌺☺️🤗








Uzun saç mı kısa saç mı kahkül yakışır mı yoksa perçem den devam mı bir de bana ombre mi yakışır yoksa sombre mi ya da hangi renk gider şu an ki rengim saçımın orijinali
Herkese güzel günler güzel haftalar diliyorum 🌸🌺☺️🤗
Genelde uzun saç eğer uğraşmayı seviyorsan her kadına yakışır kısa saçın kadınları aşırı derecede olgun gösterdiğini ve kısa saçın genel olarak güzel bir enerjisi olmadığını düşünüyorum ben ama kakül gerçekten büyük bir problem bence kestirme ben Kahkül kestirip de bununla mutlu olan insan görmedim her gün şekillendiriyorsun saç orada sürekli ısıdan yıpranıyor hatta kopuyor Hele ki saç yapın eğer inceyse sakın kakül kestirme çok basık durur
Güzel kız merhaba, enerjin fotoğraflardan bile taşıyor 🌸
Yüz tipin daha çok oval–uzun arası, kemik yapın zarif. Sana en çok yakışan: omuz hizasında, hafif katlı, uzun perçemli saç. Direkt düz kahkül yerine yanlara doğru ayrılan, kaş hizasından başlayıp yana doğru uzayan perçem yüzünü yumuşatıyor, çok hoş duruyor zaten fotolarda da öyle.
Renk olarak sombre sana daha uygun; kendi doğal rengin baz kalsın, uçlara doğru 1–2 ton açılan yumuşak geçişler hem yüzünü ısıtır hem çok doğal durur 💖
Kısa saç candır yaaaa
Cevap
17Cevap
kakül
Kısa saç hep çok yakışıyor kahkül kesim de çok güzel duruyor bende
Güncellemeyi şimdi okudum sizinkini sormuşsunuz 😂😂 Perçem gayet güzel durmuş ama sarı ombreyi yakıştıramadım size çikolata kahvesi rengi gibi olan daha hoş durmuş 3. Ve 6. Foto çok iyi duruyor
Yani renk olarak 8. Fotodaki rengi şekil olarak da 6. Fotodaki şekli kullanmalısınız diye düşünüyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim ten renginiz beyaz olduğu için o kül kahverengisi mi kül sarısı mı ne ombreli olan kapatmış sizi çok ama çikolata kahvesi yüzünüzü açmış
Sizin cildinizin alt tonu pembe çünkü koyu renk gider açık renk değil
Saçın kısa mı 😍😍❤️🔥
Yoo uzun benim tesettürlü olduğum için kısa kullanmıyorum
Bu benim orijinal saç rengim zaten koyu kumral tarzında kendi rengim
8. Foto kendi renginizse çok iyi duruyor zaten kızıla da bakıyor çok hoş bir renk
Yani şu an kısa kullanıyorsun
Kısa saçı en son 8 9 ay önce kullandım eski erkek arkadaşım aldattığı için dengem bozuldu bir aralar. Kendim aynaya bakarken kestim çok kısa kesmişim kuaföre gittim toparlatmak için 😂😂
Kısa saç candır yaaa. Ben kadınlara çok yakıştırıyorum kısa saçı asi bir hava katıyor 😍🔥
Teşekkür ederim
Gayette bu stil yakışmış... Allah gönlüne göre versin
Verdi şükür sağolun
Ne mutlu...
Saçların bu boyutta çok iyi ve alnın geniş olduğu için perçem de yakışıyor💗
Perçem olabilir ya da sondan ikinci fotodaki saç çok iyi.
Hangisini yapacağına karar verdin mi?
Mesela akşam arkadaşlarla bara gidiliyor, canlı performans var. Hangi saçla rahat edersiniz?
En iyisi kısa saç. Zahmetsiz, rahat..
fotoğrafların hepside uyuyor karar vermek çok zor
Uzun ve kakül sana çok yakışır
Doktor burnunu çok sivri yapmış
Hepsi birbirinden güzel
Uzun saç yakışır
Uzun saç
Sana hepsi yakışır
Uzun saç ve düz Kahkül çok yakışır sana
Nasıl seviyosan
3. 4 iyi
uzun saç ve perçem yakışıyor
Bu halinde güzel ama perçem de yakışır gibi
Uzun saç
Uzun saç perçem
Şuanki boyu bence gayet güzel
Uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?