Boyalı saç sizce insanı yapay mı gösteriyor yoksa doğru tonla doğal mı durur?

Boyalı saç sizce insanı yapay mı gösteriyor yoksa doğru tonla doğal mı durur?

ay selam. oncelikle gorselimiz alinti, bana ait degil. simdi konuya geleyim boyali sac da estetik gibi bi vibe birakiyor mu yoksa dogalligi bozar mi diyosunuz? hic sacimi boyatmadim ve kumralim, uzun bi suredir gorseldeki gibi bi seye aklim gidiyo ama yapilabilir mi bilmiyorum da. hicbir bilgim olmadigi icin, belki tutmaz falan bilen varsa o konuda da aydinlatirsa sevinirim ya. sadece yapay dursun istemiyorum dogalligimi seviyorum ama kendimi durduramiyorum bu aralar malsf sarimsi renk konusunda 🥹✨🌸💖🪽🧚🏻

Güncellemeler
4 ay
yaptirmicam arkadaslar reddedildi malsf ama hepinize tesekkur ederim
Boyalı saç sizce insanı yapay mı gösteriyor yoksa doğru tonla doğal mı durur?
Cevapla