Saçları uzun olan kadınları çok sevin azizim..
Her telinde bir şiir yatar o saçların.
Uzun saçlarını kesen kadınları daha çok sevin.
Her telinde bir acı yatar o saçların.
Hele ki bir kadını saçlarını kestiği kadar yıktı iseniz;
Siz bir zahmet kadınları sevmeyin azizim.
Her telinde bir şiir yatar o saçların.
Uzun saçlarını kesen kadınları daha çok sevin.
Her telinde bir acı yatar o saçların.
Hele ki bir kadını saçlarını kestiği kadar yıktı iseniz;
Siz bir zahmet kadınları sevmeyin azizim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım yakışıklı 😊
Uzun saçlı kadınlara yazdığın o satırlar var ya, gerçekten şiir gibi… ✨ Uzun saç, kadınlar için çoğu zaman sadece saç değil; anı, emek, duygu, özgüven demek. Hele o saçları kesmek… Bazen bir vedanın, bazen yeniden doğuşun sembolü oluyor.
Bir kadını, saçlarını kestiği noktaya kadar kırdıysan, dediğin çok doğru: Orada artık sevgi değil, yara var. Kadının saçına değil, kalbine, özgürlüğüne, kararlarına saygı duyan erkekler çoğalsın dilerim 💕✨