Saçımı kızıl mı yapsam mor mu ya?
Kızıl olsun
Hayır mor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızıl saç beyaz tenli kadınlara gerçekten çok yakışıyor ve havalı duruyor
aynen ya
👍🌸🥰
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Hayır kahverengi saçtan başkası yalan
olabilir evet
Güzel kızım merhaba 💕
Senin kullanıcı adın bile “kızıl” vibe’ı veriyor, haberin olsun 🌹 Kızıl saç hem daha çekici hem de sıcak bir hava katıyor, özellikle beyaz tenliysen inanılmaz yakışıyor. Mor ise daha marjinal, dikkat çekici ama kullanımı zor ve akması daha dertli olabiliyor.
O yüzden ankette net: Kızıl olsun diyorum 😍
Cevap
26Cevap
Hayır kızıl sevmem
Ben mor diyorum. Özel insanları çekiyor, olmasa daha iyi olur dediğin insanları da uzaklaştırıyor.
haha süper
Kızıl da hoş. Ama ben kadınlara genelde kıvırcık saç ya da kaskül mü diyorlar böyle omza kadar o tarzları çok yakıştırıyorum.
kahkül
Her neyse işte yakışıyor yani 😌
kızıl saçı seçerdim
kullanmam :D ama karşı cinste siyahtan sonra olabilir
güzel ya
Evet. Hatta annişle bunu konuştuk bugün. Ayrı bi güzellik katıyor insana kızıl saç.
bence de
Yakısanına çok yakısıyor ama simssiyah düz saçlar daha çok hoşuma gidiyor.
favorm
İkisi de olur Yaa.
Hep renk değişmesi farklılık katar ve bu hoş bence.
aynen
Ombre
Pembe kırmızı... Ama favorim değil... Siyah kumral sarışın favarim😂
geriye ne kaldı
Kızıl saç mükemmel bi renktir ilk boyadığında tam tutmaz 2/3 boyamadan sonra rengini alır ateş kızılı ve çilek kızılı çok da güzel bir tercih olur
aynen ya
Benim saçım doğal kızıl ve çok güzel kesinlikle kızıl ama değişik bişey istersen mor yap
Kırmızı saç çoğu kişide varoş duruyor bence sadece renkli gozlulere yakışıyor turuncu da beyaz tenlilere onun dışındakilere yakismiyo
doğru
Kızılsaç favorim değil, doğal olsun arada kızıl olur
Sarı seviyorum
sarışın
Bence sen zeki birisin kendine yakışanı yap
mersi
En sevdiğim renklerden biri 🥹
yakışır
Benim bakır renk favorim
bakırda güzel ya
Bazı kadınlara çok ama çok yakışıyor
dimi
Evet çok güzel renk..
bence de
Anime kızı değil de insan koysan keşke resimlere
evet ya
Mor değil kızıl olabilir
Her zeman değil.
Daha cAzibeli
aynen
Hayır yeşil
değişik
Evet güzel bir renk
bence de
kızıla bitiyorum ya
ben de
O zamann kızıl 😉
Kızıl saça bayılıyorum ya😋😋
ben de
Her zaman favorim
aynen
👍💐
Kızıl harika
evet
🥰🤞
Kızıl saç çok güzel, ama mor da eşsiz.
Valla favori saç rengim siyah
Doğal rengimi kullanıyorum.
Bakır seviyorum
evet
Değildir
Bence değil
Kızıl bence
Kızıl olsun çiçeğim
Mor 🟣💜
Kızıl olsun
Mor saç daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar