3 numaraya vurdurduktan sonra saçım kepeklenip dökülüyor, hangi bakım ve şampuanı kullanmalıyım?

Arkadaşlar önceden saçım bayağı uzundu bir 5-6 sene öyle kullandım. Saçlarım uzayınca kıvırcıklaşırken kısayken dalgalı oluyor , ince telli saçlarım var. Sonra ben sıkıldım kestirdim bu saçları bir berber de 3'e kazıttım. Öyle adam akıllı bir şampuan vs kullanmazdım veya özel bakım yapmazdım saçım uzunken , ne kepeğim olurdu ne başka bir şey. 3 kazıttığım günden beri saçım hep kepekli ve uzamaya başlayınca dökülüyor. 2 sene önce vurdum saçlarımı , son dönemlerde saçımı uzatmak istedim şu an kısanın 2 tık üstü , sanırsınız kar yağıyor , ekstradan şampuanları değiştirdim bir iki deneysel çalışma da yaptım , durdurmak için. Şimdi hem kepek var hem de acıyor. Sizce nedendir? Bakım tavsiyeleri var mı? Saçlarım hep güzeldi eskiden ne tarardım ne bir şey yapardım , şimdi de iyi ama kepek çok. Bir tavsiye verin şu cahile, kolayca kurtulabileceği şekilde teşekkür ettim şimdiden

3 numaraya vurdurduktan sonra saçım kepeklenip dökülüyor, hangi bakım ve şampuanı kullanmalıyım?
Cevapla