Kimse görmüyor olsa bile saçlarıma takıntılı gibi aşırı bakım yapmam normal mi 🥺?

Kapalıyım kimsede görmüyor sadece kendim görsem de çok fazla bakım yapıyorum birbrin yağ sprey vs alıyorum 🥺 işin sonunda da saçlarım aşırı hoşuma gidiyor ve üzülüyorum kimse görmüyor diye

Kimse görmüyor olsa bile saçlarıma takıntılı gibi aşırı bakım yapmam normal mi 🥺?
Cevapla