Kuaför fiyatları sizce de aşırı pahalı değil mi, 4 bin lira normal mi oldu artık?

İstemem ve sözüm vardı kuaföre gittim kuaförde yıllardır kuaförüm saçım omuz hizamda cok uzun değil saçıma maşa yapıldı birde makyaj ama makyaj doğal yaptırdım kuaforum sen daimi musterimsin indirimli yapicam 4 bin yeter dedi şoka girdik saç maşası beş dakika kadar sürdü masrafı yok birde üstüne makyaj zaten makyajı doğal yaptirdim az sürüldü çok şaşırdım kaldım evet hayat artık pahalı ama bu kadar para alınması bana garip geldi

Kuaför fiyatları sizce de aşırı pahalı değil mi, 4 bin lira normal mi oldu artık?
Cevapla