14 bin lira verip sac kaynak yaptirdim ve seyrek, kat kat oldu sizce ne yapmaliyim?

Saclarim asiri yanmisti ve cene hizzamdaydi kaynak taktirmaya gittim asiri ara makas atildi 230 tane kaynak takildi zaten azdi bi 10 tane kadar kaynak cikti kafamdan asiri seyrek duruyor toplayinca bişeye benziyor ucundan da kestim baya kotu sac oldugu icin daha eklettirmek istemiyorum resmen 14 binimi çöpe attım Şu an kendi sacim cene hizzamda ve ara makas atildigi icin kat kat sizce ne yapmaliyim

14 bin lira verip sac kaynak yaptirdim ve seyrek, kat kat oldu sizce ne yapmaliyim?
Cevapla