Saçıma bakım yağı sürdüğümde saçım daha çok dökülüyor, yani sürdüğüm esnada elimi attığımda bir sürü saç geliyor. Neden böyle?

sürmeden önce saçım kuruyken elimi attığımda o kadar saç gelmiyor. acaba yağı fazla mı sürüyorum ya da benim saç tipime uygun değil de ağırlık mı yapıyor bilemedim

Güncellemeler
6 ay
Hem diplerine hem de uçlarına, boyuna sürüyorum biraz ama daha çok diplerine
Saçıma bakım yağı sürdüğümde saçım daha çok dökülüyor, yani sürdüğüm esnada elimi attığımda bir sürü saç geliyor. Neden böyle?
Cevapla