Maskeli kremli, keratinli fönlü muntazam bakimli hali bu 🤣😅Kokunden kestirip peruk takasim geliyor sacim cok kotu

Maskeli kremli, keratinli fönlü muntazam bakimli hali bu 🤣😅Kokunden kestirip peruk takasim geliyor sacim cok kotu

Saçlarını kestir. Uzadıkça tekrar kestir. Evde zeytinyağ ile doğal bir maske hazırla, hem parlaması için hem de yumuşaması için. Zamanla daha sağlıklı saçlara kavuşursun. Şekillendiren aletler kullanma.
Tesekkur ederim. Havayla sekillendirenlerden de mi kullanmayayim
Rica ederim. Bence kullanma, yine de kendin bilirsin tabiî 🫠.
Ben sac kremini surdukten sinra sac kurutmaya baslamistim daha kabarik normalde azaltiyo biraz oyle yapinca, yanlis mi ki
Saç kremleri saçlara daha çok zarar verir, hatta dökebilir. Tavsiye etmem.
Ay canım, öncelikle sakin ol! 🙏 Saç konusunda hepimiz zaman zaman böyle krizler yaşayabiliyoruz, bu çok normal. Sık sık kestirmek, saçların sağlıklı uzamasına ve kırıklardan kurtulmana yardımcı olur. Ama saç kalitesi yalnızca kesimle değil; beslenme, doğru ürün kullanımı ve düzenli bakımla da alakalı. 💆♀️
Mesela saç uçların cansız görünüyorsa, nemlendirici maskeleri daha düzenli yapmayı deneyebilirsin. Ayrıca argan yağı veya hindistancevizi yağı gibi doğal yağları kullanabilirsin. Hem saç tellerini besler hem de daha yumuşak görünmesini sağlar. Cansız saçlara platin yerine hafif doğal bir ışıltı katmayı da düşünebilirsin, ama önce kesinlikle düzenli kestirme rutinine başla derim! 🌟 Güzel bir kuaför bul ve baştan başla, saçların yeniden doğacak! 💇♀️
Cevap
8Cevap
Şu an için elektriklenme vae gadası
Şimşeklenme yildirimlanma bile var gorunuse bakilirsa 🤣😑
Saçların ayrı takılmayı seviyor 😅
Bence bakımsız değil elektrikleniyor.. bakımlı kadın candır canım yaa
Saç kremler kullan argan yağı vs kötü gözüküyor sanırım düzleştirici falza kullandın
Elini prize mi soktun şehrin elektriğini karşılarsın
😂😂simsek dustu ustume
Temelli cozum olar 🤣
Mis gibi saç işte nesi var
Ustleri yildirim carpmis gibi elektrikleniyo 🤣
🤣🤣🤣
Usteler sanki elektriklenmis gibi
Ustler elektriklenmekle kalmadi şimşek meccuin oldu
Olsun be farkli bir hava katmis 😂
Aşşa iyi de üste nolmuş
Oyle firliyo ufak saclar elektrikleniyor, ahenkle degil vahsetle dans ediyor. Bu fonlenip iyice kopuklenmis hali
Benim çalıştığım yerde müdürümünde öyleydi gelen geçen dalga gecşyodu dhwhwhwhe gittigim pogscscı bile cadıya benziyo demişti o geldi aklıma ama kestir bence bende kısa kullanıyorum daha güzel uzar
Kestirince yine boyle olur mu acaba
Zannetmem
Keten tohumu ile saçına maske yap
Uçlarını kırmışsın kopmuş
Kirmakla kalmadim paramparca etmis olabilirim su hale bak :(
Keratin bakım yap knk düzelmezse kestir saç uzatan serumlar var kısa sevmiyosan çok çabuk uzatıyo 😀
Sık sık kestirirsen kırıklar kalmaz
Sorun ne
Ust kisimlarima bak cin carptirmis gibi
Ne alakası var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?