Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
6 ayNasılmyardım edelim görmeden kuaför bile der size bu saç yakısır diye :( sen aykün düşük bence
02 Yorumla
Soran6 ayBen gerekirse fotoğrafta gönderirim zaten, o kadarını düşünebiliyorum. Benim IQ seviyemi sorgulamadan yazmayı öğren
- 6 ay
Sen beni anlamadın her kadına ayrı renk yakısır
Gizli Üye(36-45)6 ayEsmer misiniz peki ve doğal olan saç renginiz ne?
1136 Yorumla
Soran6 ayBeyaz tenliyim. Şu an saçlarım açık bir renk
Cevap sahibi6 ayKüllü kumral ya da küllü açık kahveyi deneyebilirsin..
Soran6 ayKüllü kumral aklımda. Kumral ve bakır arasında kaldımm
Cevap sahibi6 ayBakırı hiç düşünme bence direkt kumraldan devam et. Bakır yaparsan risktir beğenmeme ihtimalin var kumralda bence her türlü yakışır
Soran6 ayBakırı 4 yıl kullandım, yeni tanıştığım insanlar kendi doğal rengim olduğunu düşünüyordu🙂
Soran6 ayAma kumral şu an daha önde, teşekkür ederim🙂
Cevap sahibi6 ayEğer bakırı kullanıp yakıştıysa size bakırı da kullanabilirsiniz ama sanki kumral biraz daha iyi olur gibi 🙂
Soran6 ayKafa karışıklığım benim sonum olacak😂
Cevap sahibi6 ay🙂 bence bakırdan devam etmek istiyorsunuz hiç riske girmeyip ama aklınızın bir yerinde de kumral var değil mi 😂
Soran6 ayTamm olarak böyle😂Saçımın zemin rengi ikisine de hazır şu an
Soran6 ayÖğrencilerimin hepsi turuncu diyorr😃
Cevap sahibi6 ay😂 şu an merak ettim öğrenciler nasıl size bunu yakışırdılar. Büyük ihtimal sizi seviyorlardı öğretmenimiz hangi renge boyasa yakışır diyorlardır. Öğrenciler böyledir, benimkiler de öyle 🙂 bence size kumral yakışacak gibi. Aslında bazı beyaz tenlilere kızıl da çok yakışıyor
Soran6 ayBeni ilk turuncu saçlarımla tanıdılar, o yüzden sanırım😂
Soran6 ayKızıl da kullandım yaaa. Siyah dışında hepsini kullanmışım😂
Cevap sahibi6 ayO zaman her türlü saç rengini kullanan biri olarak kararsız kalmanız normal 🙂 hani ben sizi görmedim ama benim içimden geçende kumral.
Soran6 ayFikirleriniz, yardımınız için teşekkür ediyorum 🙂
Cevap sahibi6 ayRica ederim ne demek 🙂 görüşüme değer verdiğiniz için ben de teşekkür ederim, umarım en doğru karar verirsiniz
Cevap sahibi6 ayBu arada lütfen garip yorum yapanlara da cevap bile vermeyin canınızı sıkmaya değmez
Soran6 ayBir karara varıp saçlarımı boyarsam haber vereceğim😂
Soran6 ayCiddiye almıyorum onları 🙂
Cevap sahibi6 ayEvet lütfen haberinizi bekliyorum şu anda ben de çok merak ettim 🙂 abuk subuk konuşanlar var inanın Can sıkmaya bile değmez. Ama bence bu kararınız bir haftayı bulacak gibi 🙂
Soran6 ayBugün birazcık daha rengini açtım, zemin rengi hazır olsun diye. Acaba sarıya doğru mu gitsek 😂
Cevap sahibi6 ay😂😂 Nasıl oldu peki açınca zemin hazır mı şu an. İki şık arasında arasında kalmıştık ama en son
Cevap sahibi6 ayBakır ve kumral diye düşünüyorduk şimdi bir de sarı mı çıktı 😂
Soran6 ayZemin rengimiz her şeye müsait 😂
Cevap sahibi6 ayAma zemin renginin her şeyi müsait olması işte böyle kafa karışıklığına neden oluyor 😂
Soran6 ayArtık 3 şık arasında kaldım 🙂Bu saç değişimlerimin altında psikolojik sebepler olduğunu düşünüyorum 😂
Cevap sahibi6 ayNe güzel şık sayımız gittikçe artıyor 🙂 ama biz şıkları düşürmek için uğraşıyorduk en son konuştuğumuzda 😂 sakın yarın gidip öğrencilere sormayın ortaya bir şey daha çıkmasın. Bu arada evet psikolojik nedenler yatıyor da şu anda psikolojiniz nasıl peki?
Soran6 ayBen sormuyorum ama artık onlar soruyor. Merakla bekliyorlar😂😂
Soran6 ayNe zaman stresli hissetsem, bir şeyler yolunda gitmese saçlarımı boyarım
Cevap sahibi6 ay😂😂 O zaman en iyisi sabahleyin direkt kesinlikle yorum yapmayın ve bu konuda fikir beyan etmeyin demek. Bir de yarın üzerine pazartesi sendromu var 🙂
Cevap sahibi6 ayStrese sokan ne peki anlatmak isterseniz dinle 🙏
Soran6 ayPazartesi sadece iki dersim olduğu için sendrom yaşamıyorum 😂😂
Soran6 ayUzun, karmakarışık😶
Cevap sahibi6 ayNe güzel 🙂 benim pazartesi 6 saat dersim var bir de üzerine nöbetim var o yüzden bayağı bir sendromum var. Neyse ki branşın Beden Eğitimi 🙂
Cevap sahibi6 ayHiç sorun değil dediğim gibi anlatmak isterseniz dinlerim 🙂
Soran6 ayAyyy size kolaylıklar ve kocamann sabır diliyorummm🙂Branştan dolayı bir miktar kurtarıyorsunuzz 😀
Soran6 ayÇok teşekkür ediyorum. Şimdi değil paylaşabileceğimi hissedersem ulaşacağım 🙂
Cevap sahibi6 ayNe zaman isterseniz paylaşabilirsiniz her zaman 🙂 Ben buralardayım zaten. Bu arada çok teşekkür ederim benim için pazartesi bittiği zaman inanın haftada bitiyor. Bu arada saç rengi konusunda hala karar veremedik 😂
Soran6 ayBenim de pazartesiden sonra çokk yoğun bir tempo başlıyorr😂
Nasıl karar vereceğim yaa iki haftadır karar veremiyorum 😄
Cevap sahibi6 ay🙂 hani dediğim gibi aslında burada ten renginiz de yüz şekliniz de önemli tabii. Pazartesiden sonra da ben rahatlıyorum Perşembe günü yarım gün cuma gününde boş 😂 bu arada branş ne
Soran6 ayTen rengim beyaz, yüz şeklime gelirsek birazcık yanaklarım var😂
Soran6 aySizin programı çok beğendim 😂 Branşım Türkçe
Cevap sahibi6 ayTeşekkür ederim 🙏🙂 ama benim de şöyle bir şanssızlığım var normalde 21 saati olan herkes okula 3 gün geliyor benim 22 saatim var 😂
Soran6 ayO da nazar boncuğu olsun artık 😂
Cevap sahibi6 ay😂 oldu oldu gerçekten. En azından şu şekilde program iyi oldu her gün son saatlerin boş Perşembe cuma'yı zaten biliyorsunuz.
Soran6 ayPerşembe ve cuma çok güzelmiş ama😂
Cevap sahibi6 ayEvet gerçekten çok güzel 🙂 hani benim bulunduğum yerde Ablam da kuzenlerim de hep öğretmen işte boş olduğumuz günlerde öyle araları toplanıp kahve çay içiyoruz güzel oluyor 😂
Soran6 ayHangi ildesiniz 🙂
Cevap sahibi6 ayMersin 🙂 siz peki
Soran6 ayAntalya ancak yeni atandım. Şırnak'a 😐
Cevap sahibi6 ayHayitli olsun 🙏 🙂 Şırnak merkez mi
Soran6 ayTeşekkürler 😊Silopi
Cevap sahibi6 ayHamaloglu duruyor mu hala peki 🙂
Soran6 ayAnlamadım ☺
Cevap sahibi6 aySilopi'de bir tane hocam hamaloğlu diye bir yer vardı bir tek orası vardı arkadaşlarla arada oraya oturmaya giderdik doğuda görev yaptığım zamanlarda 🙂
Soran6 ayBen henüz yeni 24 kasımda atandım, henüz gitmedim 😊
Cevap sahibi6 ayHayırlı olsun o zaman 🙂 Silopi güzel birsey oraları iyi biliyorum. Hani çekinmeden gidenilirsiniz..
Cevap sahibi6 ayBu arada saç ile ilgili bir gelişme var mı 🙂
Soran6 ayTeşekkür ediyorummm, hiç çekinmiyorumm 😊😊
Soran6 ayAyy, maalesef henüz karar veremedimm😣
Cevap sahibi6 ayGitmeden karar verirsiniz artık 🙂 sizi görmedim ama benim içimden hala kumral geçiyor. Çekinmiyorsanız Ne mutlu size
Soran6 ayKumral daha ağır basıyor , kumarla doğru yöneliyorumm 😄
Cevap sahibi6 ay🙂 Evet ben de oyumu zaten en baştan kumlardan yana kullanmıştim. Peki sizin kendinize hani çok yaklaştırdığınız hangisi
Soran6 aySiyah dışında neredeyse hepsini kullandım. Seçenek fazla ya 🙂Ancak bu soruya bakır diyorum
Cevap sahibi6 ayBakır çok güzel olsa bile anladığım kadarıyla artık değişiklik istiyorsunuz. Şimdi bir kadın genelde psikolojisi birazcık kötü olduğu zaman saç rengi değiştirmek ister yanlış da biliyor olabilirim şimdi sizinle güzel atamanız da olmuş bence mutlu olun yepyeni bir hayat yepyeni başlangıçlar 🙂 Bu arada merak ettim siz özel okulda mı çalışıyorsunuz
Soran6 ayBoyamadan önce ilk size haber vereceğim 😂
Soran6 ayHayır, ücretli yapıyordumyapıyordum
Cevap sahibi6 ayEvet lütfen ilk haber almak benim hakkım diye düşünüyorum 🙂 ücretli öğretmenlik gerçekten çünkü maalesef emeğin Hakkı verilmiyor Ama gerçekten sizin adınıza çok mutlu oldum.
Soran6 ay2024 yılında girdik sınava ve henüz yeni atandık. Süreç gerçekten yorucuydu😣
Cevap sahibi6 ayÇok şükür ama sonu en azından iyi oldu şu an rahatınızdur kafa olarak 🙂🙏 Günaydın bu arada
Soran6 ayÇok şükür. Bunu hak etmiştim artık 😊😊
Cevap sahibi6 ayÇok şükür gerçekten adınıza çok sevindim 🙂 darısı bu taraflara gelmenizi diyelim
Soran6 ayDönüş çok uzun olacak gibi hissediyorum ama neyse😀
Cevap sahibi6 ay🙂 dönüş çok uzun olsa bile sonunda mutlaka bir dönüş olacak bence o da güzel. Hayırlısıyla bir başlayın da önce. Saç kararımız ne durumda 😉
Soran6 ayElbette, dönüş kısmını şu an düşünmüyorum😊
Cevap sahibi6 ay🙂 hayırlısıyla bir gidiş olsun da önce bir başlayın da güzelce.
Soran6 ayKumral yapacağım şimdilik. Sonrasına sonra karar vereceğim😂
Cevap sahibi6 ay😂 bence de doğru karar olduğunu düşünüyorum. Yaptığınız zaman da sorun olmazsa görmek isterim 🙂🙏
Soran6 ayO kadar sohbet ettik, fikir verdiniz. Görmek en çok sizin hakkınız😂
Cevap sahibi6 ayYa Çok teşekkür ederim Gerçekten çok naziksiniz 🙂 objektif yorum yapacağımdan emin olabilirsiniz. Bu arada mutlu oldum
Soran6 ayEn çok sizden fikir aldımm😂
Cevap sahibi6 ayTeşekkür ederim ne mutlu bana fikrimi sizde değer verdiniz 🙂 Ama gerçekten şu anda çok merak ettim acaba nasıl olacak inşallah güzel fikir vermişimdir
Soran6 ayBen teşekkür ederimm😊😊
Soran6 ayNe zaman boyayayımm😂
Cevap sahibi6 ay😂 en kısa zamanda bence gerçekten çok merak ettim çünkü. Hayır sizin kadar Ben de heyecanlandım şimdi
Soran6 ayEn kısa zamanda hallediyorum o zamann😂Heyecanımı sizinle paylaşıyor olmak güzel 😂
Cevap sahibi6 ayEvet gerçekten bu benim için de çok güzel 🙂 gerçekten nasıl olacak size yakışacak mı çok merak ediyorum ama eminim yakışacaktır
Soran6 ayYani yakışır diye düşünüyorum😊Yakışmasa da çok kötü olmaz sanırımmm
Soran6 ayBeğenmezsek sonraki ay başka bir renk deneriz😂
Cevap sahibi6 ay😂 sesli güldüm Nasıl olsa saç bizim boya bizim değil mi? Yok yok eminim yakışacaktır hiç şüphem yok
Soran6 ayHep şey diyorum, kökü bende 😂Deneye deneye doğruya ulaşacağız 😂
Cevap sahibi6 ay😂😂 sanırım pozitif olmak ve hayata da bu gözle bakmak işte böyle bir şey. Ne mutlu size bu konuda çok şanslısınız
Soran6 ayDışarıya pozitif ama içi karmakarışık olmuş bir kızım🙂
Cevap sahibi6 ay🙂 hepimizin içinde karmakarışık duygular zaman zaman oluyor önemli olan bunu dışa yansıtmamak hep pozitif kalabilmek. Ne güzel Siz bunu başarılı biliyorsunuz.
Soran6 ayKatılıyorum size. Bu karmaşayı dışarıya yansıtmak hiç kimseye yaramıyor 😊
Cevap sahibi6 ayTabii ki öyle ama bunu da yapabilmek için gerçekten çok güçlü olmak lazım. Bilirsiniz ki bazı insanlar duygularını ister istemez dışarıya yansıtabilirler. Siz bunu bayağı güzel becerebiliyorsunuz 🙂
Soran6 ayVe genelde çevreleri o insanların hep mutlu olduğunu, hiç bir sorunu olmadığını düşünür. Sadece yansıtmıyoruzz😊
Cevap sahibi6 ayİşte çevirdi zaten bunu hiçbir zaman anlayamıyor. Hani derler ya klasikleşmiş bir söz vardır Çok gülen insanların derdi de çok olur diye 🙂 çeviri işte bunu bu şekilde bilmiyor çok gülüyorsan mutlusundur hayatında her şey yolunda gidiyordu
Soran6 ayO sürekli gülümseyen insanların çok büyük acılar yaşadığına şahit oldum. Neyse ki bu detayı fark edebilecek düzeydeyiz😊
Cevap sahibi6 ayEvet bence de 🙂 anlayışlı olmak karşındakinin ne düşündün ne yaşadığını anlayabilmek bunun farkında olmak gerçekten çok güzel bir duygu. Empati çoğu insanın bilmediği ve yaşayamadigi bir duygu.
Soran6 ayBencil insanlarla asla enerjim tutmuyor. Bu insanlar empati yapamadığı gibi merhamet yönünden de zayıflar. Yani ben öyle hissediyorum
Cevap sahibi6 ayAslında ikisi birbiriyle bir bütün diye düşünüyorum bencil olan insanlarda merhamet olmaz. Çünkü bencil insan kendini düşünür karşındaki insanı zerre kadar umursamaz
Soran6 ayKatılıyorumm vee merhamet belli bir yaştan sonra aşılanamıyor sankii
Cevap sahibi6 ayMerhamet öyle güzel bir duygu ki ama o kadar da zordur. Her insana nasip olmaz Bir insanın karakteri artık buna uygun değilse o insan zaten hiçbir zaman bu duyguyu yaşayamaz. Hani derler ya Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur bence öyledir. Bilmiyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
Soran6 ayBu konuda size katılıyorum. Insanlar elbette değişebilir. Düşünceler, bakış açısı değişebilir. Hatalardan dönüp insan kendine çeki düzen de verebilir. Ancakkk merhamet dediğimiz şey yoksa sonradan da kazanılmıyor. Ve bu insanlar çok tehlikeli bence. Kötülük potansiyeli taşıyorlar
Cevap sahibi6 ayBu da aslında bize o insan için fikir verebiliyor. Hani bazen şunu diyoruz ya karşıdaki insan bizim için ne kadar değerli olursa olsun merhamet yoksa O insandan her türlü kötülük gelir. Bazen duygularımızla hareket edebiliyoruz ama aslında mantığı ön plana çıkarabilirsek böyle insanlarla hayatımız boyunca muhatap olmamamız lazım. Çok mu sert bir yorum oldu sizce?
Soran6 ayBence çok yerinde bir düşünceye sahipsiniz. Bu insanlar kolay şekilde ayırt edilebiliyor. En güzeli mesafeli olmak ya da hiç hayatımıza almamak😊
Cevap sahibi6 ayBen hiç hayatıma almıyorum inanın kafam da bu şekilde Çok rahat. Şöyle hayat artık öyle bir deneyim kazandırıyor ki tanımadığım insanların bile az çok ne olduklarını düşüncelerini tahmin edebiliyorum hani mesela sohbet ettiğim insanlar. Klasik bir tabirle kartları açık oynayan insanları severim çünkü kartları açık oynayan insanlar bir şey saklamazlar olduğu gibidir ve doğaldır 🙂
Soran6 ayAyyy ben bu konuda biraz zayıfım aslında. Ben kötü niyetli insanı biraz geç fark ediyorum maalesef. Her şeyi iyi niyete yoruyorum vee ben bir şeyleri algılayana kadar çoktan bir darbe yemiş oluyorum 😂
Cevap sahibi6 ayÇok iyi niyetli olduğunuz belli ve en çok da yaptığınız hata herkesi kendiniz gibi iyi görüyorsunuz. Aslında karşıdaki insan iyi değil Siz iyi olduğunuz için iyiler ama gerçek yüzleri her yerde geç ortaya çıkıyor bu da sizi çok üzüyor 🙂 doğru mu
Soran6 ayMaalesef öyle
Cevap sahibi6 ayAma aslında böyle olma kötü bir şey değil ki doğrusu bu fakat günümüzde böyle olduğun zaman üzülen sen oluyorsun maalesef. Bu arada canınızı da sıktıysam kusura bakmayın lütfen
Soran6 ayBu nasıl geçecek😂
Cevap sahibi6 ayBu nasıl geçecek bu zaman mı geçecek bir kere şunu düşünmek lazım aslında iyi olan benim karşımdakiler ben İyi olduğum için iyiler. İnsanları çok iyi tanımak lazım herkese iyi gözüyle bakmayın karşıdaki insanın merhametli olup olmadığını gözlemleyin. Ve kesinlikle hiç kimseye hayatınızın merkezine koymayın 🙂
Soran6 ayAyyy dikkat edeceğim. Normalde hatalarımdan ders çıkarırım ancak bu konuda hep kanıyorum😀
Soran6 ayBir sonrakinde düşmeyeceğim 😀
Cevap sahibi6 ayBu da iyi niyetimizden oluyor fakat çok fazla iyi niyetli de olmamak lazım. Sanırım seçici olmak en güzeli. Benim mesela bu yılki hayat felsefem az dostum olsun ama gerçek dostlar yanımda olsun merhameti insanlar iyi insanlar🙂
Cevap sahibi6 ayAslında hayatta yaşadığımız her şey bizim için deneyimdir fakat bu yaptığımız deneyimlerden bir şekilde ders almamız lazım 🙂
Soran6 ayBunu büyüdükçe daha iyi anladım😊😊
Cevap sahibi6 ayEe yaşayış ve deneyimler bizi bir şekilde şekillendiriyor 🙂
Soran6 ayÖlene dek böyle devam edecek 😊
Cevap sahibi6 ayŞöyle düşünelim dediğim gibi hayatımızı yaşadığımız her şey bizim hiç bir deneyim o deneyimlerden ders aldığımız zaman mutluluğu bence yakalayabiliriz ama önemli olan ders almak 🙂
Soran6 ayZaten ders çıkaramıyorsak eyvahhh😂
Cevap sahibi6 ay😂 eyvah ki ne eyvah ama bence bu güzel sohbetten sonra çıkaracak gibiyiz
Soran6 ayBen çıkardım sanırım 😂
Cevap sahibi6 ayBuna tüm kalbimle inanıyorum 😂 Ama şu notu da söylemeden geçemeyeceğim herkes iyi değil
Cevap sahibi6 ayBu arada sorun olmazsa sizi takip edebilir miyim 🙂🙏
Soran6 ayElbette edebilirsiniz😊
Cevap sahibi6 ayGünaydın bu arada 🙂
Soran6 ayGünaydınnn
Cevap sahibi6 ayHesabınız gizli olduğu için sizi takip edemiyorum 🙂
Soran6 ayNasıl yapacağızz
Cevap sahibi6 aySiz ya da ben hesabı görünür yapalım diğerimiz birbirimize istek atalım olur mu
Soran6 ayGönderdim istekk
Cevap sahibi6 ayKabul ettim 🙂
Gizli Üye(25-29)6 ayYavru Ağzı pembesiiii
05 Yorumla
Soran6 ayÇok marjinal olmasa olurdu😂
Cevap sahibi6 ayO zaman biraz mavi biraz yeşil attır böyle aralara fjdjdjdjdj
Cevap sahibi6 ayHayır işin kötüsü bunları gördüm yav insanların kafasında jshdshddhsj
Soran6 ayBakır nasıll
Cevap sahibi6 ayaaaa platin bakır fjfhdjdj güzel olur. Bence böyle bir tutam başka renkte yaptır hazır eli değmişken 😅
6 ayTen rengin ne
012 Yorumla
Soran6 ayBeyaz
- 6 ay
Siyah bence
Soran6 aySiyah ilk elediğim renkti. Çok kötü renkler bana yakışmıyor🙄
Soran6 ayKötü değil koyu pardon
- 6 ay
Yüz tipine nasıl
- 6 ay
Kız telegram var mı
Soran6 ayÇene hattım var ama sanki biraz yuvarlak. Yanaklarım varr🙂
Soran6 ayVar
- 6 ay
Yaz bana
- 6 ay
Ordan konuşalım
Soran6 ayKullanıcı adı?
- 6 ay
@Kggvn
Görmeden olmaz
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzellik! 🌸 Saç rengine karar vermek cidden zor olabilir ama doğru tonu bulunca tüm havasını değiştirebilir. ✨ Öncelikle ten rengine ve tarzına biraz dikkat etmelisin. Sıcak alt tonlu bir cildin varsa bal rengi ya da karamel tonları çok doğal durur. Soğuk alt tonlara sahipsen küllü tonlar, platin sarılar harika olur. Eğer iddialı bir değişiklik istiyorsan bakır ve kızıl tonları şu an tam sonbahar mevsimine uygun, üstelik çok trend! 🍂 Ama "Doğallıktan şaşmak istemem" diyorsan, kendi saç tonunun bir-iki ton açık ya da koyusunu düşünebilirsin. 🪞
Fotoğraf paylaşma şansın varsa ya da mevcut saç tonundan bahsedersen kesinlikle daha iyi fikir verebilirim. Seni en iyi sen gösterecek rengi bulalım! 💖