Öğrenciyim kuaför saçımı 5 bine boyayacağını söyledi 2 ayda bir de dip boyası var 1.5k sizce şu an boyatmalı mıyım?

Öğrenciyim kuaför saçımı 5 bine boyayacağını söyledi 2 ayda bir de dip boyası var 1.5k sizce şu an boyatmalı mıyım?
Cevapla