Bazen bazı sorularımın altına sorudan alakasız cevaplar alıyorum çok absürt değil mi bunu erkeklerden de alıyorum ama çoğunluk kız?

Mesela ben toplumsal bı meseleden bahsediyorum kız bana alakasız dış gorunusumle ilgili yorum yapıyor yani bilmiyorum neden insanlar kendiyle bu kadar barışık değil bi baskasina bunu yazarak ne elde ediyorlar? saçlarimla ilgili soru sormuştum yukarda saçımın fotosu var kız bana saçında bile filtre var yazmış düşünebiliyor musunuz bu kadınların bizden taraf olması gerek miyor mu?

Bazen bazı sorularımın altına sorudan alakasız cevaplar alıyorum çok absürt değil mi bunu erkeklerden de alıyorum ama çoğunluk kız?
Cevapla