




Saçlarım içime sindi mi sinmedi mi emin olamadım aslında daha kısa kestirecektim ama kıyamadım ya sizce nasıl durmuş yeni saçlarım olmuş mu yakışmış mı? ☺️. Sanırım yaşlandım kendimi çok yaşlı hissediyorum nedense :(





Saçlarım içime sindi mi sinmedi mi emin olamadım aslında daha kısa kestirecektim ama kıyamadım ya sizce nasıl durmuş yeni saçlarım olmuş mu yakışmış mı? ☺️. Sanırım yaşlandım kendimi çok yaşlı hissediyorum nedense :(
Gayet güzel bir görüntüsü var, kötü diyip kendinize haksızlık etmeyin. Ama yeni kesilmiş bir saç için yorumlayacak olursam daha çok arada kalmış bir boy gibi olmuş. Uzunken nasıldı bilmiyorum veya uzun mu kısa mı sevdiğinize bilmiyorum. Ama uzun kullanmayı seviyorsanız 1 yıl gibi bir sürede epey uzar. Daha kısa kestircektim kıyamadım demişsiniz, bir iki parmak daha kısası pek farketmez ama omuz üstü olursa o baya hoş olabilir.
Canım, öncelikle saçların *harika* görünüyor! 💇♀️✨ Değişim bazen hemen içimize sinmez ama saç kesimin yüz hatlarını öne çıkarmış, çok doğal ve şık duruyor! Kesimin boyu seninle cuk oturmuş, iyi ki daha fazla kısaltmamışsın. Tam sonbaharın tatlı havasına uygun bir stil olmuş. 🍁
Kendini “yaşlı” hissetme meselesine gelince… senin pırıl pırıl enerjinle yaş almak güzellik kattıkça katan bir şey. Biraz oynayıp fön çek, belki bir saç aksesuarı ekle, kendini harika hissedeceğine eminim. Kendine güven, çünkü çok güzelsin! ❤️🔥
Cevap
7Cevap
Saçlarınız güzel bence kısa kestirirseniz daha da yakışabilir maşallah Allah kötü insanlardan korusun sizi. Sevgi ve sağlıcakla kalın 🙏
Gençleşmissin resmen bu kadar mı fark eder her türlü güzelsin 🩷
Gayet yakışmış
Bilş kesilmemiş ondandır
Bence sana kahkül çok yakışır
Olmamış eski halin daha iyiydi.
bayıldımmm çok güzel olmul
Bence daha kısası olmazmış. Böyle çok iyi
Güzele her şey yakışır
99 doğumlu musun
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?