Anne tarafim sarışın ve renkli gözlü babam esmer ben de esmerim neden?

Diyarbakırlıyız anne tarafım Şırnaklı sarışınlar dedem özellikle sapsarı turuncuya kaçıyor hatta ben babamin ve baba tarafinin genlerini almissim esmerim o kadar üzülüyorum ki annemin genlerini alamadığım için 🥹

Güncellemeler
7 ay
Keşke ten rengi olsa sadece kocaman burun birde uzun boy almışım boyum 172 pantolon olmuyor diktiriyorum altını terzicide
Anne tarafim sarışın ve renkli gözlü babam esmer ben de esmerim neden?
Cevapla