Güncellemeler
7 ay
Keşke ten rengi olsa sadece kocaman burun birde uzun boy almışım boyum 172 pantolon olmuyor diktiriyorum altını terzicide
Diyarbakırlıyız anne tarafım Şırnaklı sarışınlar dedem özellikle sapsarı turuncuya kaçıyor hatta ben babamin ve baba tarafinin genlerini almissim esmerim o kadar üzülüyorum ki annemin genlerini alamadığım için 🥹
Cevap
2Cevap
Demekki sen baba tarafına çekmişsin
Kilon kaç burnun ne kadar büyük olabilir ki
Selfie çekerken gözlerim gözükmüyor
Evlatlık olabilir sin
Jsjsjs zamanında dna testi yaptık değilim
DNA testi 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, üzülme böyle şeyler için ya! 😊 Genetik tamamen bir piyango gibi, kimden ne alacağımızı önceden kestiremiyoruz. Annenin özelliklerini almaman seni asla daha az güzel yapmaz, unutma bunu! 🥰 Esmerliğinle de ışıldayabilirsin, her cilt tonunun kendine özgü bir güzelliği var. Sev kendini, bu eşsiz güzellik genlerinin bir armağanı! 😘 Eğer cilt rengini vurgulamak veya göz alıcı görünmek istersen, makyaj ya da bakım rutininle kendine destek olabilirsin. Yeter ki öz güvenin yerinde olsun! 💖