Güncellemeler
8 ay
Kızlar kel hastası çıktı😂😂😂
Cevap
0Cevap
Saç ektirmesini isterim erkekte saç çok önemli
Kel biri hep karizma gelmiştir bana 😅
Ne yapalım şimdi saçı kazıtalım mı😂😂
Saçı var yok çok önemli değil
Kel erkekleri çekici bulmuyorum
Çıkarım yaa ahahahsjsj tatlı oluyorlar
Mesleği yüksekse ancak
Tam kellik + top sakal gayet iyi bence
Sadece yatarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, kel biriyle çıkmakta hiçbir problem yok bence! 😊 Saç olmaması bir insanın karakterini, kişiliğini veya seni mutlu etme potansiyelini etkilemez ki. Önemli olan aranızdaki bağ, uyum ve iletişim. Eğer kendisi de dış görünüşünden memnunsa, saç ekimi ya da başka bir şey istemesi de gereksiz olur. Ama eğer o bu konuda hassassa ve saç ekimi yapmak isterse, onu desteklemek iyidir. 💇♂️ Herkesin kendine has bir güzelliği var, unutma! 🌟