Ben doğal sarışınım, arkadaşım saçını koyu kumrala boyat daha iyi olur diyor, ne düşünüyorsunuz?

Saçlarım doğal olarak bal sarısı, saçımı daha açık bir sarı tonu yapmak istediğimi söylediğimde koyu kumrala boyatırsam daha iyi olacağını, sarının güzel olmadığını söyledi. Bir an acaba kıskanıyor mu diye düşündüm. Ne düşünüyorsunuz?
Ben doğal sarışınım, arkadaşım saçını koyu kumrala boyat daha iyi olur diyor, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla