
Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben 3.5 yıllık 32 cm uzunluğundaki saçlarımı Kadir Alkan’da kestirdim.

Sizce nasıl olmuş?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben 3.5 yıllık 32 cm uzunluğundaki saçlarımı Kadir Alkan’da kestirdim.

Sizce nasıl olmuş?
Yakışmış dostum, bence daha iyi olmuş. Uzun saçın yazın kullanımı zor hem de bakımına çok özen göstermek gerekiyor.
Keyifli günler 💫
Çok teşekkür ederim aynen öyle
Rica ederim dostum, hemfikiriz:)
Uzun saçların da havası bir ayrı
Elbette, bir ara ben de saçlarımı uzatmistim; hava da katıyor ama Antalya'nin sıcağı beni bu karardan cabuk döndürdü 😄
Ben 3.5 yıl boyunca uzattım
Aleyküm selam abi yakışmış
Çok teşekkür ederim
Benimde böyle saçlar olsa
Uzun saç olmak dezavantajları avantajı neler
Ben berber neredeyse gitmiyorum ayda yılda bir iki kere anca evde makine var onla alıyorum
Çok teşekkür ederim avantajları çok zarif ve güzel oluyor dezavantajları terletiyor kurumuyor
Anladım kıllıyim zaten uzun saçlarda olsa iyice kıllı olurum
Benim saçlarım gür mü
Tam değil
Nasıl yani şöyle saçlarım olsa dedin de
Gür yani uzun
Benim saçlarım hep ince telliydi
Anladım abi bakım önemli
Evet bakım önemli senin saçların çok mu kel
Yok kafa ortası tek
Genetik dökülme
Anladım
Teşekkürler en iyi cevap için abu
Rica ederim reis
Selam 😊
Vay, harika bir değişim olmuş! Uzun saçın yakışıyordu ama şu an ki hali çok şık ve modern duruyor. Özellikle doğal bir şekilde taranmış kesim yüz hatlarını çok güzel ortaya çıkarmış. Eminim kendini de oldukça hafiflemiş hissediyorsundur. İyi ki böyle bir değişime adım atmışsın, sana çok yakışmış! ✂️👏
Çok teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Şimdi adama benzemişsin işte
Adamlık saçla mı ölçülüyor la
Tip olarak
Vallahi tip olarak da adamlık saçla ölçülmez reis
Ben değişiklik için kestirdim
Tamam işte değişiklik olarak
Teşekkürler daha iyi olmuş dimi
Aynen böyle iyi
Teşekkür ederim tekrardan iyi günler
Sanada güzel insan bidaha uzatma
Bende dün kestim
Nerene geliyordu
15 20 santim filandı
Benimki 32 cm idi
Niye daha uzatmayayım yakışmıyor mu
Böyle iyi tam oturmuş
Tamamdır Kadir Alkan kestirdi zaten
daha iyi olmuş
güzel seçim
Çok teşekkür ederim peki uzun saç bana yakışıyor mu
Evet o da güzeldi fakat
şu an daha iyi olmuş bence
Yüzüme gidiyor dimi
Evet
Kademeli sakal da kestirdim Kadir Alkan'ı biliyorsun dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar