Kaş makasıyla anlık bir sinirle saçımı kestim, düzeltmesem de olur mu kötü duruyor mu?

Yedik bi’ nane

(Niye çiçek koydun diyecek olanlar var bi sebebi :D)
Kaş makasıyla anlık bir sinirle saçımı kestim, düzeltmesem de olur mu kötü duruyor mu?
Kaş makasıyla anlık bir sinirle saçımı kestim, düzeltmesem de olur mu kötü duruyor mu?
Cevapla