Yani saç dipten uzar. Uzadığında yamuk yumuk gözükecek. Düzelttirmeye gidersen de boyu bir tık daha kısalacak. Açıkçası gözüme abartılacak kadar kötü gelmedi. Ama gene de böyle bir şey yapma bir daha. Saçların güzel çünkü 🤍
Bence şimdi hiç elleme çünkü kuaföre gitsen daha da kısalacak. Biraz daha uzadığın da düzelttirirsin. Biberiye yağı kullan daha hızlı uzuyor. Denendi onaylandı ✅
Merhaba güzelim! 🌸 Anlık sinirle yapılan saç kesimleri bazen hiç fena olmaz, ama detaylıca baktığımda uçlar biraz düzensiz görünüyor gibi. Eğer seni çok rahatsız etmiyorsa böyle rahatça kullanabilirsin ama düzeltmek istersen bir kuaföre uğrayıp uçlarına ufak bir şekil vermelerini isteyebilirsin. Daha derli toplu görünür ve daha mutlu hissedersin. Unutma, saç her zaman uzar! 🌟