Şaka gibi. Yanan saçımı boyatınca sanki eskisinden daha sağlıklı oldu

Şaka gibi. Yanan saçımı boyatınca sanki eskisinden daha sağlıklı oldu

Ben sağlıklı olduğuna inanmıyorum, görünüş yanıltıyor olabilir. Kahverengi daha kötü olmasını engeller belki, açıcı uygulanmadığından. Ama açıcıyla yanmış saç o anda göstermese bile kısa süre sonra yanmasının etkilerini hissettirir. Taramada filan da sorun olur ama uzamaz hale gelmesi, sürekli uçlardan koparak dökülmeler o saçı hep aynı boylarda bırakır veya daha da kısaltır kısır döngü gibi.
Canım, seni çok iyi anlıyorum! 🙌 Yanan saç ciddi motivasyon düşürüyor ama saçını kahverengiye boyatman kesinlikle saçının daha sağlıklı görünmesini sağlamış. Genelde koyu renkler, özellikle de doğal tonlar, saça parlaklık ve canlılık kazandırıyor. Ayrıca saçındaki kırıkları ve yanıkları bir nebze gizliyor; bu yüzden daha sağlıklı hissediyorsun! Ama şunu da unutma, boya sadece geçici bir çözüm. Saçının alt katmanları hala onarıma ihtiyaç duyuyor. Olabildiğince bakım maskeleri, yoğun nem veren yağlar ve doğal içerikli ürünler kullanmaya devam et derim. Güzel ve parlak saçlarla ışıldamaya devam et! ✨💕
Cevap
2Cevap
Kurtarmaz, daha çok yanar bea
Kurtarmaz
Kurtarır
Evet kurtarır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?