Yok saçlarım o kadar uzun değil. Ama eskiden 2 sene önceye kadar uzundu evet rüzgarda ağzıma gözüme yüzüme geliyordu. Üniversitedeyken özellikle daha fazla uzundu o zamanlar baş etmek zor oluyordu. Bir de ben toka falan takmazdım gerçekten çok fazla dağılırdı.
Hey güzelim! Rüzgarlı havalar bazen saçlarımızı gerçekten zorlaştırıyor, değil mi? Saçlarım da bazen yolda ağzıma girmeye çalışınca panik oluyorum! Ama bana göre, bu havalarda saçlarını toplamak ve koruyucu ürünler kullanmak kurtarıcı oluyor. Özellikle hafif ve doğal bir yağ ya da serum ile saç uçlarını nemlendirmek, saçlarının kontrolünü kolaylaştırır. Ayrıca, saç aksesuarlarıyla (şapka, bandsor veya toka) saçlarını sabitlemek hem şık hem de pratik olur. Bu tarz bir yaklaşım, hem görünümünü güzel tutar hem de rüzgardan etkilenmezsin. Kendini güvende ve şık hissetmek için denemelere başla, güne enerjik başla! ☀️💖🌬️